Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přemysl (Dneska má svátek ...)

16. 05. 2012
1
6
664
Autor
Rudyamon

Přemysl vyznával jednu životní pravdu - není přece normální kvůli jediné ženské zanedbávat ty ostatní. Na druhou stranu je nutno říct, že chápal, že když se už jednou oženil, bude muset s tou chybou žít celý život. Ale pohledy směrem ke každé volně se vlnící sukni si neodpustil za žádných okolností. Jednou to jeho ženu naštvalo a odešla ve vší počestnosti užít si se svým přítelem ...

S Přemyslem to měla těžké,
pořád myslel na jiné,
byť jí pořád vykládal,
že pohledy jsou nevinné.

Jednou ráno přišel pohled,
známka se štemplem na Londýně.
Psala, prý jsou v nevinnostech
s přítelem teprve v polovině.


(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


6 názorů

Rudyamon
17. 05. 2012
Dát tip
To jsou věci ... :-)

Hezky jste to dobásnili*

avox
16. 05. 2012
Dát tip
Přemek z toho má už trému zas další holka do harému? Přemýšlí hluboce zabořen v křesla jak svůj dům přestaví na dětské jesle...

Kočkodan
16. 05. 2012
Dát tip
Z Turku se ozvala téz jedna Finka, ze jí dost okurky a obcas blinká...

avox
16. 05. 2012
Dát tip
Pohled mu poslala i jedna Polka, byla to kdysi dost pěkná holka Prý těžko bude si hledat druha když je teď s Přemkem samodruhá Stalo se onehdy celkem hravě, když se toulali po Varšavě...

Kočkodan
16. 05. 2012
Dát tip
Dalsí pohled odeslala Nemka, o své gravidite informuje Premka. Prijela do Prahy prohlédnout si mesto, Uz tretím mesícem kyne jak testo. Premysl poznal ji na Karla mostu, ukázal nejen Hrad v suknicce hostu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru