Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aneta (Dneska má svátek ...)

17. 05. 2012
3
8
644
Autor
Rudyamon

Znáte ty astroložky, vizionářky toho, co se stane a co bude tím lepší, čím víc je vaše peněženka schopná unést co možná nejlepší proroctví. Ano, budoucnost je možné předpovídat a ještě se z toho dá vytřískat nějaký ten peníz. A takhle to vidí i astroložka Aneta. Pochopila to přesně v den, kdy sama sobě předpověděla velké bohatství. A splnilo se jí to. A o tom to je ...

Zeptejte se Anety,
astroložky v praxi,
co říkají planety.
Za příslušnou taxi

uvede vás do stavu
hypnotických vizí,
pak hýčká vaši obavu
a úspěchy sklízí.


(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


8 názorů

MKbaby
18. 05. 2012
Dát tip
Nápodobně :)

Rudyamon
18. 05. 2012
Dát tip
Lidi, jste boží ... ale to jsem věděl už dávno, řekla mi to vědma ... :-)

Tady není, co dodávat.*

Kočkodan
17. 05. 2012
Dát tip
Strcil jsem Anete do ruky dvacku „Jaká je budoucnost, predevsím blízká?“ Odpoví s jistotou, ocima blýská „za chvilku ode mne dostanes facku!“

MKbaby
17. 05. 2012
Dát tip
Pohladil jsem Anetu tam i onde a ne tu, myšlenka mi tane tu na spáchání hříchu. Zjihla náhle Aneta dík přístroji Saneta *), však po tváři kane ta slaná slza smíchu. Nechci už být na světě, na neštastné planetě - přišlo k smíchu Anetě mé nářadí k pichu... :) ______________________________________________ *) SANETA je tzv. elektrofulgurační přístroj, tedy aparát podobného vzhledu a určení, s jakým byla masírována Mrs. Vašáryová ve filmu Postřižiny. Název aparátu je odvozen mj. od názvu výrobce - pražské firmy ETA, která později vyráběla rozhlasové přijímače pod značkou ETA.

renegátka
17. 05. 2012
Dát tip
velmi trefné: pak hýčká vaši obavu a úspěchy sklízí

avox
17. 05. 2012
Dát tip
Dávno známá popleta astroložka Aneta za pár stovek slíbí co se komu líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru