Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nataša (Dneska má svátek ...)

18. 05. 2012
3
6
651
Autor
Rudyamon

Nataša měla vždycky na chlapy smůlu, ale tohle už bylo i na ni moc. Chlapík odešel s výmluvou na důležitou práci po tom, co mu dala dobře najíst a za to čekala, že ji snad ... vždyť víte, jak to chodí. Druhý den se sbalila a o několik hodin zaklepala na brány kláštera. Ne že by chtěla rozjímat, jen slyšela, že řádové sestry jsou na tom poněkud líp ...

U Nataši v bytě
na vepřové kýtě
pochutnal si s gustem,
neboť měl fest hlad.

Pak s výmluvou řádnou
na práci neodkladnou,
prchl, neb mu řekla:
„Teď chci se milovat … “


(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


6 názorů

Kočkodan
18. 05. 2012
Dát tip
Bez sexu zádná veprová rolka, fikane jde na to holka...

avox
18. 05. 2012
Dát tip
Tak přece praví zákon boží - když ke stolu, pak i k loži Nataša si poradí - příště změní pořadí :-))

Kočkodan
18. 05. 2012
Dát tip
Já vidím chybu u Natasi, nekterí muzi jsou proste plassí. Radím to také Jitce ci Hance, nechtejte od muzu sex za kus zvance...

MKbaby
18. 05. 2012
Dát tip
Evža Brambůrka: Myslíš, že Nataša vizáží připomínala vepřovou vílu? Já si spíš předtsvuju Nastěnku z Mrazíka. Nebo alespoň Marfušku...

Pokud vypadala jako celek od té kýty, není divu*

Čudla
18. 05. 2012
Dát tip
/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru