Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Realita - Drogy - nezváldaj

16. 01. 2002
4
2
3769
Autor
Knihovník

www.underground.cz už nevim kdy. Citát o drogácha ne o závislosti ... Přeju všem, co ulítli na drogách a chtěj zpátky do reality - hodně štěstí ... berte tohle s nadhledem, má to býti spíše vtip ...

Realita je pro lidi,

 

který nezvládaj drogy ...


2 názory

kiksy
20. 07. 2005
Dát tip
iba sa usmejem :o)

snad: 8o) snad ne: analogie k: pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos

Angua
20. 04. 2003
Dát tip
Junkie_23: souhlasím, co jiného se dá poznamenat k této konzervaci...konverzaci...konverzi... ...rozhovoru...:-)))

Junkie_23
06. 05. 2002
Dát tip
realita je relativna a realitna je kancelaria...

Drui
28. 02. 2002
Dát tip
Jen tak mě napadlo - kolik lidí v historii zničil chlast a kolik "tvrdý drogy"?

chytrej kluk ;-)

Print
17. 01. 2002
Dát tip
:-))))) *!

kachnička
17. 01. 2002
Dát tip
Připomíná mi to: Pořádek je pro lidi, kteří nezvládají chaos... PROSTĚ JE JASNÝ, co je mimo...

Knihovník
17. 01. 2002
Dát tip
Konstantinidisová - hehe, teda teda - ty jedeš ;)

Knihovník
17. 01. 2002
Dát tip
kachnička - no konečně! (bez ironie) ty si to trefila - dík . nebo: pořádek je pro blbce, inteligent ovládá chaos ...

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
To je možný, ale tyhle lidi ty drogy teda nezvládaj, tak by se měli vrátit do reality - ne ?

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
Krom toho, nechci tady drogy nijak podporovat. Tenhle citát je spíš vtip .

...pravilo kuře před svou první lajnou v životě..., pravilo kuře a začala mu téct krev ze zobáčku... "Realita je pro lidi, který nevzládaj drogy...", pravilo kuře naposledy a nožky mu samou setrvačností vyletěly až k nebi!! :-)) Hodně štěstí, knihovníče...!:-)) přeju šťastnou ruku při výběru!!! KoKo

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
Konstantinidisová - o mne se neboj, znám svý dealery - já se spíš bojim o tebe ...

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
noo, trochu teda upravim prolog - radši

Knihovníče... to jsi zbytečně laskav:-) my dospěláci (tělem i duší)... víme, co je sráč:-) ...a víme, že si NIC nepotřebujem dokazovat:-) ...chňápeš, mé dítě??;-)

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
Konstantinidisová - tak jak je možný, že tolik dospěláků (tělem i duší) je závislejch na nikotinu? Má Velká matko ?

ale, knihovníče -- mé dítě rozmilé..., nikotin, alkohol... etc. Domnívala, jsem se, že míníš DROGY... (typu LSD, koksík, ...) Závislost na nikotinu bych přirovnala k závislosti na čokoládě, mé dítě:-)) ... nebo stejně tak na cukrátkách obecně (znáš to-- lízátka, americký žvejky... ) kouření není o vnímání, nevnímání či strachu z REALITY... je to prostě zloZVYK... nic víc... :-) je ti to jasné, knihovníče?;-) klidně se ptej, má trpělivost nezná mezí... s radostí ti budu nápomocna... i učitelkou:-)a klidně i MRAVNÍM DOHLEDEM (!!!!!) ptej se:-)

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
Konstantinidisová - :)) dík za nabídku, ale ptát by si se měla spíš ty ;) LSD je tuším není návyková látka ... :)) to bych taky mohl říct, že koks je zlozvyk - prostě je to závislost ( jak na nikotinu, tak na koksu vzniká fyzická závislost ).

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
teda - LSD - tusím není návyková látka ...

nevyzpytatelný, tedy nevyzpělý knihovníče, pokud se chcem bavit o drogách, musíme rozlišit určité stupínky...ano, máš pravdu na nikotinu i na koksu vzniká fyzická závislot, ale jak často se stává, že se překouříš a umřeš... ¨podobně jako LSD, také THC není návyková látka a MDMA také ne...:))) ještěže znáš své dealery...:)))

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
Martin_Nedocakl - neřikej mi nevyzpělý - vždyť mě neznáš ... nojo nojo, zas jeden chytrej - já to chápu - o drogách toho vim dost, i o těch stupínkách - pochybuju, že mi můžeš říct o drogách něco novýho ... A kolik reklam je vidět po městě na (třeba) koks ? Teď je diskutabilní, jestli víc lidí umře na legální drogy, nebo na nelegální, v tomhle sázim na legální ...

nevyzpělým jsem mínil tvoji psychickou vyspělost, kterou bohužel zatím hodnotím tak 1/10... to musim vytahovat ten hloupej poměr - počet závislých na nikotinu/počet závislých na koksu, háčku apod...? navíc mám pocit, že tahle diskuse je uplne o nicem...:)

Knihovník
16. 01. 2002
Dát tip
nápodobně ... a platí to co sem napsal předtim ... To nebude třeba, si ji začal ;)

chichi.. knihovníče... srágorko naše nedomrlá... ty máš ZASE PRAUDU!! .. jsi holt dítě štěstěny... (v tom případě se má účast zcela vylučuje:-) ..."A PLATÍ TO CO SEM NAPSAL PŘEDTIM"... jsi holt neohrožený pravdomluvec... a samověrec a jánevimcoještěsipředstavuješpřisvejchduševníchonaniích!!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru