Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Debilové na plánovacím

01. 06. 2012
1
0
637
Autor
Podracký

Supermarketem procházela smrt. Tlačila před sebou košík, a za ní vlál starý otrhaný plášť. Kosu ležérně pohozenou přes rameno, pohrdavě přejížděla prázdnými očními důlky přes regály plné barevného zboží. A čas od času nadšeně zaskřípala čelistí. 

Smrti udělá radost jen málokdo. Na dně košíku ležel jeden jediný balíček. Drkotající kolečka poskakovala po spárách dlaždic, a vedle pracích prášků se zdálo, jako by lehce přešla do řízeného smyku. Nejmenší balení Persilu se achvělo a mezerou v kartonu propadlo pár zrnek. Bez fosfátů. Jen se lehce snesly na zem. Pouhý okamžik před tím, než je nemilostrdně rozdrtilo několik kostních článků.

- Kurva, tady maj bordel, otřásla se zhnuseně smrt. Setřásla z malíkové kosti zbytky uhličitanu sodného, kyseliny dodecylbezenosulfonové a a pokračovala v supermarketovém rallye. Ostrá v pravo 90, rovina, 90, sedmdesát v pravo. Vibrátor na dně košíku poskakoval v rytmu jednotlivých spár. Věrný design. Spára, regál, zatáčka 30. Tělová barva, rovina, 70, plus dvacet pravá. Realistický prožitek s masáží klitorisu. Pokladna vpravo, vlevo kancelář vedoucí. 

Dveře. Normální, bílé. Jako všechny ostatní. Klika. V prostorné místnosti bez oken stojí dva regály plné pořadačů. Hromada faktur, blikající obrazovka, počítač. 

- Kurva dělej, máš tak úžasnýho ptáka. Ještě! Jo - jo - jo - pořádně mi ho tam vraž. 

Smrt se překvapně zarazila. Tohle kurva nebylo v plánu. Podívala se na mladého skladníka. Jeho pták mizel rytmicky v roztažené kundě, a pleskající koule rozstřikovaly po okolí podivně drážidvou vůni. 

- Kurva, řekla si smrt, a udělala krok zpět. Levý malík lehce zachrastil o dlažbu 

- Jo-o, jo-o, už, u-u-už,  do hajzlu šukej!

- Sem se snad spletla, nebo co? Podívala se na seznam. No jasný. Anna Wolf, 47 let, zadušení, vibrátor. Big Mac, průměr 15, realistický, černá. Exitus 16:45. 

Podívala se na hodinky. 16:46. Debilové na plánovacím! Jako kdyby to neříkala…! Zachřestila naštvaně kostmi, a rezignovaně zamířila k východu. 

- 376 korůn, zašvitořila pokladní. Máme dnes také v nabídce lubrikační gel Super Glide. 150 ml jen za 120, kdybyste… Zarazila se, a konsternovaně hleděla na vzdalující se smrt. Ale… paní…? 

Lehký průvan nadzdvihl tmavý hábit a pod ním na pouhý zlomek vteřiny prosvitnuly vybělené kosti. Pokladní mlčky polknula. Smrt se zálibně zahleděla na zadnici tlouštíka s košíkem před sebou. Čas úmrtí 16:49. Usmála se zálibně a sevřela v dlani vibrátor. Realistický, s masáží klitorisu. Lehce se napřáhnula. Zadnice udělala poslední krok.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru