Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Případy šedesáti let II - Kapitola 6. - V Ivančicích

02. 06. 2012
0
4
388

 

V Ivančicích

 

Další den jsem skutečně odjel do Ivančic a na nádraží na mě už čekala Elena. Vypadala spíš jako by se měla vdávat a ne řešit vraždu, ale to já možná taky. Za těch pět let jsme se ani jednou neviděli, jenom jsme si intenzivně psali a volali.

Elen mi ale chtěla říct ještě něco dalšího: ,,Čau, Slávku,” odpověděla mi na pozdrav, ,,Že nevíš, co jsem dopoledne viděla?”

,,Ne.”

,,Říkal jsi černý luxusní auto?”

,,Spíš jsem ti to psal…” zamyslel jsem se, než mi to došlo, ,,Tys ho někde viděla?”

,,Někde? Vzpomínáš na tu internetovou kavárnu, co tam před pěti lety chodili ty dva?”

,,To už je pět let?!” podivil jsem se, ale byla to pravda.

,,Jo. Ty to nevíš?”

,,A ty nevíš, že nemám časovou paměť? Co to bylo s tou kavárnou?”

,,Nechtěla bych jednou být tvojí ženou. Budete slavit třetí výročí a ty řekneš, že to je teprve první. Ta tě buď zabije, nebo od tebe odejde.”

,,Zamlouváš tu kavárnu.”

,,To auto zastavilo na náměstí a chlap z něj vešel přímo do naší známé kavárny.”

,,Myslíš, že tam chodí pravidelně?”

,,Snad, ale to auto už tam nestojí.”


4 názory

Já to pak spojim do sbírky, až tu bude všechno. Teď už nebudu měnit zajetý způsob a vkládat víc kapitol najednou. Počkej si, jestli chceš, můžu ti pak poslat upozornění.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru