Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

myšlenky

10. 06. 2012
0
3
353
Autor
falca

Chtěla bych vědět jestli se to bude někomu líbit

 

Život se mi už dlouho zdál jen šedivý a nudný. Už dávno jsem zapomněla, že býval barevný jak duha, už dávno jsem zapomněla se jen tak rozesmát, radovat se z maličkostí. Až ses objevil Ty a všechno se ve mně změnilo. Už se zase směji, nápadům své pubertální dcery,(těm nejvíc) tomu, že svítí slunce i že prší, prostě všem maličkostem, které dělají život krásný a které už zase vnímám. Zase je mi fajn jako dřív. Život už je zase barevný jak duha a nejvíc růžový jak brýle, které si nasazuje láska. Je to ten nejkrásnější pocit, jaký jsem kdy zažila a doufám, že už to tak zůstane napořád. Moc by se mi stýskalo, kdyby se to někdy změnilo a já se vrátila do kolejí ve kterých jsem léta žila.....žila? 


3 názory

falca
04. 09. 2012
Dát tip
Díky, potěšilo :)

pedvo
11. 06. 2012
Dát tip
Jo, mně se to líbí. Je to hezké vyznání a dobře se čte. Jen je otázkou, jestli by si to měl přečíst i ten, koho se to týká.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru