Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŽIVOTOPIS MEDVÍDKA MÝVALA

12. 06. 2012
1
4
561
Autor
morfee

Životopis Medvídka Mývala

 

"Nudíte se, kupte si Medvídka Mývala"

   - hlásá barevný plakát ve výlohách v supermárketech. Co je malý to je hezký, medvídek pro celou rodinu.

Děcka zabaví, s maminkou umije nádobí a s otcem si zanadává u fotbalu a pak do svých malých drobounkých tlapiček bere litrovej džbán a jde živiteli týhle rodinný obsese do hospody pro pivo.

Jara, léta, roky ubíhají a naš milý Medvídek Mýval dospívá, chce se zbavit pout otroka. To má z tý televize z těch americkejch vlasteneckajch filmů. V jeho kleci visý plakat A. Lincolna a M. l. Kinga jak si podávaj ruce.

"Seru na to!"

Děti zavírá na hajzlu, matku šoustá, když je fotr v práci a v neděli když je ten den boží. Tomu zasranýmu paroháči říká: " Chceš pivo, tak si pro něj běž, hajzle!"

A fetuje!

Opřenej o reprobedny zvrací na ten trsající svět hýřící barvami. Na konci toho všeho činého, odchází po čtyřech, při dobré náladě se i plazí kolem hřibitova do zdejšího krematoria a majiteli nadavá  do nácků, že lidi prohání komínem. Majitel v kukluskaním rouše se klepe s zaraženým krucifixem v prdeli.

" Vy to křesťansví jenom šoustáte!"

Medvídkův hlas se odrazil od čtyřech stěn místnosti do ozvěny.

Rozrazili se dveře.

Už nebyli dva.

Medvídek, útvar rychlého nasazení, URNA a majitel ze kterýho se vyklubal hlavní představený tohohle kostela. Medvídek se zachoval jako pravý gentleman v delíriu.

"Sorry vole, vy ty prdele máte všechny stejný!" a spadl do mdlob.

Soudce se sním dlouho nemazlil. Napařiil trest tři roky nepodmíněně. A věta na obhajobu:

"Ty keci, že láska  a pravda zvítězí nad lží a nenávistí jsou opravdu jenom keci!"

Byxl v base. Konečně v tý vytoužýený svobodě realismu. Né v týž base z poháýdek  a mýtů. V opradový  base kde jedinec je jen prdel ve výkladní skříni.Kde vládnou spolky buzerantů a sadistickej dozorců

                                                                                                                   Sprchchy

" Na to se vám leda tak vyseru!" ozývá se zcely

"To ti ty hovna potečou ušima!" Směje se celý blok.

 

Medvídek je venku.

Tři roky uběhly jako voda ve sprchách. 

Poznamenanej životem od kolébky až sem.


4 názory

alcap on e
12. 01. 2013
Dát tip

tip


Overkill
30. 06. 2012
Dát tip
Ta tva gramatika, to je hell

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru