Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Antonín (Dneska má svátek ...)

13. 06. 2012
0
4
833
Autor
Rudyamon

No jo, právníci, ti si žijí. Právo je na jejich straně, alespoň to tvrdí a to za každých okolností. A tak si žil i Antonín, byl právníkem velkého formátu. Ať už by zastupoval kohokoli na kterékoli straně zákona, výsledek by byl ten, že by spor vyhrál a pravda a láska by opět zvítězila. Jinak tomu ale bylo po jeho příchodu domů, tam stálo právo někde úplně jinde ...

Právník Antonín vyhrál každý spor,
ze soudu vždy odcházel se vztyčenou hlavou.
Mnohý adept spravedlivých viděl v něm svůj vzor,
chtěl být stejnou aurou živý, dojemnou i dravou.

Po příchodu domů ovšem Tonda klopil zraky,
pokoušel se nenápadně vyhnout konfrontaci.
Jeho žena ovšem měla příliš silné páky,
takhle nějak víra v právo a pravdu se ztrácí.


(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


4 názory

Rudyamon
21. 06. 2012
Dát tip
:-)

Kočkodan
21. 06. 2012
Dát tip
Je mi velmi líto JUDra, jeho zena porád hudrá.

Rudyamon
14. 06. 2012
Dát tip
:-)

Pamatuji si básničku v leporelu s Ladovými obrázky. A text je:" Antonín veze kmín, veze Káču na trakaču, posadil ji za komín." Tolik můj příspěvek k Antonínovi. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru