Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci psát

14. 06. 2012
8
8
1468

 

Souží mě deprese. Možná z nedostatku nikotinu. Možná proto, že Kant kritizuje čistý rozum. Zahazuji vše a chci psát, ale Múza se někde opíjí. Zkouším to tedy sama. Nejde to. Nemůžu napsat ani čárku. Hledám ve slovníku veršů a naštvaně píšu HOVNO. Vyjde mi duchovno. Od hlavy přes ramena až k srdci naznačím kříž. Bože, promiň. To ten slovník. Já za to nemůžu… Jen jednou jsem byla sprostá…řekla jsem kráva  v kostele. 3x jsem se přežehnala. Ale ta paní si to zasloužila. Vadilo ji, že smrkám, víš. A to jen ten pán vyprávěl o historii. Tak o tý historii zkusím teď psát, to je vlastně dobrej nápad. Takže nový dokument. Prázdno, duto, vymeteno. Nevím nic. Vím hovno. Duchovno. Jde to se mnou z kopce. Už pěknou řádku let. Čtu ten text znovu. Zahazuji vše a chci psát. Ale ne! To jsem se spletla, mělo tam být SPÁT.  Zabalit se do peřin. A dobrou.


8 názorů

Wow, tohle je krásný. Tip*

VH64
27. 06. 2012
Dát tip
Ale nepřehánět prosím. Psaní tě zřejmě neživí, tak se zas tak moc nestane, když zrovna nenapíšeš ale vůbec nic...

srozumeni
27. 06. 2012
Dát tip
líbí, zvláštně psané, hezky...***

j.nikdo
18. 06. 2012
Dát tip
Vtipné...*

Čudla
14. 06. 2012
Dát tip
/*

Overkill
14. 06. 2012
Dát tip
Využíváš tvůrčí krizi jako námět? Proč ne. Takový textový Uroboros :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru