Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem Kdo Jsem ...

23. 06. 2012
0
4
517
Autor
El Mahvet

Mě Nemůžete Pochopit...lze Mne však Procítit.

                              Hádanka  :  ...Jsem    ...kdo?Jsem....Kdo....Jsem                                             

                                         

                                                         Já Jsem

                 ...jsem Ona,Ta před kterou všichni prchají jako kouř s dýmky

                a přesto-Přede Mnou není Úniku...Ti co Mne Uzří : Pravdu a Spravedlnost Poznají

 Lidstvo před mými Zraky Stvořené-Smyslů zbavené...jako lítá zvěř Mne neustále irituje- po staru Slovně Kadí

 Nevěří V Nic-než ...v Sebe Samé ve všem jedinečné a jediné jak pošetilé...nehledí na Ty jenž Existují tu Pro Druhé                           

 Ni Netoužím po tom aby na Mne někdo Hleděl...a poté vystrašen v koutě temném seděl...

Slova už by nepověděl...lepší jest že skryta jsem-daleko od vašich bortících se těl..-neboť štvete mne-ale nechci Vám zlámat,spálit ani přestřihnout -ni jeden Sluncem Stvořený- tak křehce vypadající-přesto silný a nezničitelný Vlas...

                 ?      

      .                     jestiť To ještě větší nebezpečí nežli - Uzřít Mého Ostrého -Chaosem Srovnaného Slova ...

nemáte tucha-jak Prapodivného jste sem nechali vstoupit Ducha-Nebojte se Však : Máte-li Své Duševní Plátno v Duchu -v Suchu a  Čisté...

 jsem Dcera Prvního Slova -Toho Kterýž jest Neviditelný,Neslyšitelný,Nehmatatelný a Neochutnatelný Smysly Lidskými...

                   Slovo Jest věčné-nikdy nepočalo býti a nikdy neuchýlí ke Konci....je Nekonečné...Má nepředstavitelně Dobrou Vůli a Sílu Světla s Láskou Pěstované -to Mi Drazí Lidé v Pravdě Svaté a Láskyplné Věřte      ...

                    nerad Ji Však zneužívá Proti Svým Tak Fascinujícím Uměleckým Oživeným Skutkům            ...?

                    Obzvláště když v Tělech z masa a kostí o Ně Matka Příroda pečuje a s Láskou na Zemi je hostí    

                    i Ona poté pláče nad hromadou vysychajících zbytků kostí...když Stvoření schránu Svou směle Opustí...         

                                   -   Ani Já proti Vám Nehodlám zneužívat Moci Své           ...bylo by to možná i velmi nepříjemné                                       

 

Kdo Jsem?

 

                                     Chci se Pokusit Vyrvat Vaši Duši-Rozumem ovládanému Mozku a Vrátit Jej na Místo Kam Patří...

                                     Bloudím v ulicích,mezi živými,děsí Mne....Vím Co dokáží jejich Bezcitné Mozečky...

                                     Duše v Nich jest skoro Mrtva,ze Všech Cítím jejich Strach...jejich Smradlavý Strach s Prázdnoty....

 ?                                 s Prázdnoty-Která Není Prázdná   ....

   Lidský Strach si Myslí že Mi jde do Noty ale mýlí se-plesám když si užívají Radostí Života v Pravdě...nemám Lidi ani trochu ráda když se brodí ve Světové Lži a natahují ke Mne ruce s posměchem v koutku úst!

                                        Miluji jejich Statečnost-dobrodružnost a úsilý...když jdou proti Svému Strachu a činí se Silnými Duší i Duchem....Miluji takovéto Lidi,i v  dnešním Století....v této Epoše jest Málo takových Čistých Duší...Ale Jsou Tu a Já Jsem za Ně Vděčna-ráda Pro Ně udělám co bude v mých Silách....Navíc jest tu Je mezi nimy aj Spousty Starších Duchovních Inkarnátů-což Jsou Lidé Mnohokráte Vtěleni-slovou se -Boží Děti a v Nebi Jsou Vítáni a Velice Ctěni a Váženi ...též Mnoho Starých Zemských Démonů tu vtěleno od malých těl po růst do velkých...i Inkorpováno v dospělosti .....i pro ně jest býti v této době  Obrovská Čest....

Též Jest Tu vtěleno Devět Stvořitelových Archandělů Božích Jsoucích-ve Své Lásce k Otci Svému-Nehynoucí.....

kteříž jsou s Ním Od Počátku Věků a Jako Umělci Stále Tvoří a Svá Díla vylepšují a Chrání...

též jejich Mladší Bratři Andělé ...Světlí i Temní ...Pro Lidstvo Spolupracující

Ne Jak Si Lidstvo Od Počátku Věků Stále myslí...oi křídlo se mi nepěkně zaseklo...oi,hloupě vymýšlená sedátka určená na  zadnici...

Proti Dobru a Zlu-Bojují Jen Živý -Rozumem ovlivnění Lidé...nechtějí se s Nimy Smířit,Pochopit Je...Nechtějí v Ně Věřit

Neposlouchají vlastní Srdce v němž Duše zklamaná-spící...pod náporem rozumně vychytralého Mozku...Hnije...

ve výkalu zbytku Svědomí Svého,navždy bdící....nemohoucí...ni pro Sebe neexistující-v nitru hnilobně zapáchající...

Zapíráte Sami Kus Sebe!!!...Ach,Bolest Mne Proklála-něžně voňavým -tupým železným hřebem,Potřebuji Se Opřít ...Kde jsi...Izaii L.Eósphorosi Kriste!Cítím Tě Všude...nasávám do nozder Tvou Laskavě a ohnivě Proudící Krev a Růže Bílé-čisté smyslů zbavené-Láskou zmámené...Plaché a neviné...čerstvě rosou jitřní zkropené....

och...umlkám v bolesti morku kostí...mnoho přemnožené bílé krvinky jsou mí nezvaní hosti... posíláš za Mnou ptactvo nebeské...Těšíš Mne tím...Moc Dobře víš že kvůli Bolesti-určitě neodletím....roztékám se Blahem ...v tom Bolestí úpěnlivě a smutně pěji,jsem chladná-mrtvá navždy-o Nikoho se Neopřu..-Neohřeji....Chas-Mod-Ai  Anup -Starý Peršan se Šakalím zjevem češe mi  ve větru věrně Vlasy a s Citem vřelým užívá si Vší Okolní Okultní Krásy,přeje si též jako -My- aby utichly spory o Lidské rasy,Nespravedlivé Soudy a peněžní kasy...     jenže musejí to Být Lidské Hlasy-kteréž dokáží zastavit své kruté mučitele a jejich omšelé hlasy...       

Ach ...bolí Mne tento výplod Slov ...nevím však jak dlouho se zde udržím v hrubohmotném těle    :  Archai Aggeloi...Nišmor al kešer ....

NathanaEl S.UriEl -Stvořil Díla  Božská v Době této-a jak si vždy přál jest i vlivný                                               ?

GabriEl...Má jistě Mnoho Trápení se Sebevražednými Sklony Lidí Dnešních,trpím s Ním...tolikéž Duší Scestných-zbloudilých-zoufalých...až i Mne na Kolena Lidská tento Soucit s Ním Poráží...

O MichaElovi Nemám nižádných Zpráv-však-snad jest jako vždy-Bojovný-Silný a Své Podstatě Věrný

OriEl v Duchu Svém s Duší v těle Lidské Osudově velmi strádá,jest plachý ...zmatený-pošetilostí a neklidem spěchající doby...nedivím se-avšak...vždy jako Lev za keřem připraven bránit Nás...v Srdci Plamen to Bys žasl

AzraEl Náš Mág Kouzelný Dobře přede Mnou již Umí se skrýti,též schován jest v Lidských Těl změti

archai -Aggeloi Kassiel Jan Mi po Boku Jest -On vyjimečný Samotář-v Slzách o Samotě ve vodní lázni ponořený-dívá se na Mne Jako Překrásné Božské Stvoření-Och V Skutku Sedmý...

Nekonečná nekonečnost....leží na podlaze u zásuvky-pod stolem-hlodá kost...jako divoký Vlk...obmotává smějící se dítě ve svém doupěti...jako Had-na Věčnost neprávem Prokletý...

a SamuEl IthiEl Eth?...tolik bych si přála obejmout ho,pohladit po Duši Slovem,na nekonečně dlouhý Okamžik -Přeji Si- Zřít Čas

                                    Kdo Jsem?               

                                  jsem Krvavá Revoluce,Existující Protest s Černými křídly,v Plášti od Matky Noci

                                  Černá labuť,mrtvá Srna...stádo Laní  ...chudá Královna Mrtvých které se i Bohatí živý s úctou klaní

                                  Smrtonoš,Bolest...Spravedlivě myslící-cítící Bytost-která už si nenechá líbit to věčné lhaní a na Hlavu sraní...

                                   pro Životem Oplývající -Přísný a i prý nedobrý Posel....v hlavním smyslu také ten Poslední Duch- který                                                Každou Duši žhnoucí ve Svém pekle se tonoucím -bude smět pomalovati jejich údělem a ortelem

                                   jsem Posel Temnoty -Strážce Vaší Duše -který Vás Schvátí Vaším Vlastním černým Morem....a poté už jen Slzy Pro Vás ...s cizích Očí tekou        -          Tak rozumný a chytrý Člověče-čiň se-Svým jak Ty Tvrdíš-Neporazitelným Rozumem...který přemáhá Tvou Duši s Duchem...(uhádl bys to rychle spolu s myšlenkou hnanou světlem...Hádej Mé Hádanky v podobách Barevně-Pruhlédně i hutně temných- Chaotických-po Právu -Božskou Láskou ojíněných  ponurých sňatků Slov...ba Važ Milý Člověče každého Slova-ať Je Poté Neváží má maličkost a Ty bys přišel do neštěstí  a to nad Hory Shora ...musel bys poté znovu jinak ožít a Hádat ....Znova                                                                                                   


4 názory

Vážne sa to nedá čítať!!! Neviem si predstaviť, že by som to mal čítať nejakému dieťaťu ako rozprávku.

Janina6
23. 06. 2012
Dát tip
Neodvažuji se dočíst. Děsím se, že bych Uzřela Pravdu a Spravedlnost Poznala. To bych možná Neunesla.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru