Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě chvíli mě houpej

25. 06. 2012
5
7
1633

 

Skrz dno lahve od vína hledíš mi do duše. Cítíme se trapně. Pravda není nikde. Ani v nás. Jen si zbytečně něco nalháváš. Zkomíráš. Ve světě bez pravdy. Polapen v iluzi na mě řveš, zoufale a naléhavě. Naštvaně. Já se jen usmívám, poslední ránu ti zasadím až k ránu. Ty to víš a ani se tomu nesnažíš vyhnout. Jak malej ubožáček, co šeptá mi do ucha. A v dálce umíráček tvýho srdíčka, kytička a papinkat a vyspinkat, ale před tím ještě pusinka.  Jsem jako módní bloggerka, skřížený nohy a úsměv hloupej. Ještě chvíli mě houpej a pak táhni. 


7 názorů

Mimo chapani ostatnich? To jo, chapu, ze to ne kazdy pobere :)

Podměsíc
28. 06. 2012
Dát tip
Fakt úplně mimo ...

srozumeni
27. 06. 2012
Dát tip
líbí...***

VH64
26. 06. 2012
Dát tip
Aniž bych chtěl být na kohokoli ošklivý, mám okamžitou asociaci - ve verších takové věci píše kdekdo. Já naopak vítám, že tu není žádná snaha z toho udělat "NĚCO". Ostatně, deníček si ve verších píše málokdo...

marcela.m.
26. 06. 2012
Dát tip
viem si to predstaviť aj vo veršoch:)Tip

Overkill
26. 06. 2012
Dát tip
Taková správně nadzvednutá :) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru