Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nová básnická sbírka Neviditelně jiná vychází v Zájezdí

30. 06. 2012
0
5
521
Autor
Zajezdi

Dovolte mi vás informovat o vydání první básnické sbírky Neviditelně jiná brněnské autorky Daniely Krupicové.
Sbírka vychází pouze v elektronickém formátu a je ke stažení na adrese nakladatelství www.zajezdi.cz.
Tato publikace je druhým počinem nakladatelství Zájezdí, které bylo založeno na jaře 2012 a specializuje se na vydávání literárních děl v elektronickém formátu.

 

 Odkaz ke stažení zdarma je http://zajezdi.cz/wp-content/uploads/2012/06/neviditelne_jina.pdf


5 názorů

Fouraix
12. 07. 2012
Dát tip
samý sebetebenebe.. toho máme i na písmáku spousta.)

Nevím, nezaujalo mě to. Souhlasím s většinou bergovy argumentace. Básníkovi. Doufám, že bude za li(l)dovou cenu. :D

Šetřete peníze na moji sbírku, přátelé! To bude terno!

berg
30. 06. 2012
Dát tip
No, milý nakladateli, nevím jesli jsi vsadil na správnou kobylku. V těch několika textech (dočetl jsem cca na stranu 15) jsem neobjevil nic, co by mne nějak zaujalo. Témata typicky holčičko-ženský, různejch omšelinek a klišátek jak v kožichu toulavýho psa, prostě žádná nová Viola Fischerová. ÷) Nu což, třeba se časem urodí líp.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru