Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmizet

04. 07. 2012
8
6
1677

 

Svědomí tmavě zbarvený, vzpomínky. Zlomený srdce, polibky ve výtahu a pak jak vánek pohladit po tváři a zmizet. Plakat jim na rameni, využít, zneužít a odejít. Malé L na srdci si hřát. Jak hranatého hada, zasyčet a v trávě se ztratit. Dotyky v koutě a pak splynout se stínem. Nenajdeš mě. Stejně jako se ve sprše proměnit na průzračné kapky a odtéct pryč. Daleko. Po víkendu vyprovodit na vlak, bez zpáteční jízdenky. Ráno vylít zbytky studeného kafe, stejně jako zbytky poslední noci. Dlouhé debaty, slova. S nimi se rozplynout do vzduchu. Pokoj naplněný vzpomínkami a přitom tak prázdný. Ve chvíli kdy se zadíváš z okna, proměnit se v černé klapky klavíru. Pochovat, utěšit a stát se tichým slovem u tvého ucha. Otočíš se a je pryč. Naděje zkušeně zašlapat. Já vím, omluvy nestačí. Proto stejně jako polibek na tváři, mizím v nekonečnu. 


6 názorů

gabi
13. 07. 2012
Dát tip
poetická próza, dobré obrazy *

Overkill
12. 07. 2012
Dát tip
Tak nejak nevim, jak to komentovat *t

Pěkné.

pété
09. 07. 2012
Dát tip
Uf, chvilemi pekne, moc pekne... klapky a polibek mi trosku "klišatí" ten dojem, ale tip

fajn*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru