Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

20. 01. 2002
1
0
1206
Autor
Satyr

Prázdná ulice, prší

chladná dlažba, mokré zdi

mihotající se světlo luceren

mlha, zhaslá oka

jen jedna svíce hoří, půlnoční chodec

přerušil vyprávění zdi

 

Dlažba se dnes nedoví, to že před ní

zabili malé dítě

a to ji tíží

 

A chodec jde dál

tělo v stínu leží

On jej hledá, ale nevidí


Erwin
21. 01. 2002
Dát tip
Je to urcite hodne zajimavy, ale zaroven docela tendencne psany a jeikoz jsem cetl vic tvejch veci, tak nezbyva konstatovat, ze vsechny tezi z jednoho vtipu...a to neni moc...atmsofera dobra, gradace,kontrast i "pointa" jako vzdy...nic min, ale ani nic vic.

Wopi
20. 01. 2002
Dát tip
jaujau, takže já NEJSEM Tvá nejtajnější láska????

djPes
20. 01. 2002
Dát tip
Co je to laska?

Wopi
20. 01. 2002
Dát tip
sakra... jdu Ti psát SPOUSTU KRITIK

djPes: láska je exit pro chamtivce, co nedokážou vystačit sami se sebou... nic víc... :)

djPes
20. 01. 2002
Dát tip
Kosticko,ja myslel,ze laska je to, o cem skuci a pisi basnici, kdyz uz je nebavi masturbace

básníci píšou o svých mozolech.. nic víc.. o tom, jak moc bolí pravačka, kdy děvka k ránu zmizne a nechá za sebou jen stopy z levnýho parfému... nic víc:-) nebo ne??;)

djPes
20. 01. 2002
Dát tip
Nejsem basnik, takze mozoly nemam...nase rodina uz 600 let nepracovala a ja nehodlam porusovat tradici...po nocich s devkou pravacka neboli, jen klin...nic vic nez klin...nebo ne??

houby.. pravačka bolí.. když děvka zmizne... (blbě napsaný.. soráč:-) .. fakt vaše rodina 600 let nepracuje?? tttýýwole.. dobrá tradice:-)) upřímnou závist lacině předhazuju!!;-)

Lyryk
20. 01. 2002
Dát tip
jen jedna svíce hoří, půlnoční chodec přerušil vyprávění zdi //jeden zdařilejší verš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru