Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tančíš II.

20. 01. 2002
5
0
1438
Autor
Mopr

Je jiná

Zvláštní

Zajímavá

 

Ve tmě

Nocí

Zářící

 

Tichá

Krásná

Pomíjivá

 

Pálí

Touhu

Hořící

 

Polapená

V sítích pavoučích

Uzamčená

V očích mlčících

 

Tančí

Tančí v písni

V tísni

Kde končí ...

 

... naděje


ikarka
30. 06. 2002
Dát tip
**! ..... líbilo se mi to hned...... :-) vysvětlení jsem nepotřebovala

Majkika
22. 01. 2002
Dát tip
Souhlasím s Nuitíkem,lehký,pěkný,dobře se to čte i vsřebává

Prokletí
22. 01. 2002
Dát tip
Mopr, jsme tu přece od toho, říct si, co si myslíme... dík za vysvětlení pavouuků, v tomhle případě to beru zpět... častokrát je jistá věc důležitá hlavně pro autora a čtenář NEMUSÍ pochopit... Fajn, měj se m.

Prokletí
21. 01. 2002
Dát tip
ne... příliš roztrhané, uměle nastavené rýmy... ohrané mlčáící oči i pavoučí sítě... nic pro mě nelíbí :o) m.

Mopr
21. 01. 2002
Dát tip
Prokletí, jen na vysvětlenou... Vím, že je to ohrané, ale já to nepsal proto, aby to bylo něco nového, ale proto, aby to popsalo situaci, kterou jsem viděl. A viděl jsem holku, která sama tančila na parketu v brněnském klubu Spider a dívala se na mou maličkost a mlčela... Už druhý večer po sobě (proto v názvu ta dvojka), opilá a prostě zajímavá. Verše tam jsou proto, že tam náhodou vznikly. Nechtěl jsem je tam mít za každou cenu... Ale jsem rád za názor. Aspoň vím, jak to působí na jiné :o) Nemusí se to líbit každému...

Astalavista
20. 01. 2002
Dát tip
!*

Nuitík
20. 01. 2002
Dát tip
Je to tak lehký a prostě oči jen tak sklouzávaj po řádcích a usmívají se :o)

Zatracená
20. 01. 2002
Dát tip
:-) je prostě zvláštní . . .:-)

Mopr
20. 01. 2002
Dát tip
... PROSÍÍÍÍÍÍÍM .. Rád udělám někomu radost. Zvlášť, když to ani nečekám... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru