Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povzdech

11. 07. 2012
10
7
1479

 

Nádech. To umění dát občas životu facku. A pak se pořád snažit vstát. A jít dál. Jsem znuděná všedností dnešních dní. Dní bez Tebe, s Tebou, o Tobě, pro Tebe… Tenkrát se kolem smutku ve sněhu roztál kruh. A víš co zbylo dneska? Jen malý déjà vu. Jen pocit, nic víc. Myšlenka, co ti prolítne hlavou. Podlomený nohy, modravej záblesk a jenom samý otázky. Bože, haló! Tady jsem. Asi má plnej záznamník, nebo už nevím. Na řadu přichází někdo jinej. Jo, voní to průšvihem. Tím roztomilým nebezpečím a strachem. Po nocích si rvu vlasy. Ty se na mě díváš a jen se potichu uchechtáváš. Asi nic netušíš. To jen mně se v hlavě usídlili potulní herci. Teď tam hrají divadlo s takovým hříšným tématem. Ale já chci svůj klid! Jsem jak na houpačce, slzy vyháněj smích a smích vyhání slzy. Ty pocity. Tělo prázdný, bez srdce, bez duše. Jak v noční tramvaji. Ztrácím se sama před sebou, ztrácím se Tobě. A pak už jen prosby. Vrať to všechno na začátek. Prosím! Výdech. A po povzdechu přišel zase jen nádech.


7 názorů

smyčka
04. 10. 2014
Dát tip

*


Super. Tip*


gabi
13. 07. 2012
Dát tip
dobré je to *

Overkill
13. 07. 2012
Dát tip
Pro Tebe typicka, rekl bych ;) *t

srozumeni
12. 07. 2012
Dát tip
***

Overkill
12. 07. 2012
Dát tip
Pro Tebe typicka, rekl bych ;) *t

VH64
12. 07. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru