Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Roudkil, kurva!

17. 07. 2012
6
2
455

Tož kurva, ogárci a robky! Dyž statná moravská samica jako su já potřá někam jet, tož mosi použit nějaký kvalitní samohib, kurva! Já mam problém, že už sa posledni dva roki nevejdu do teho našeho trabantiska rezavého, kurva, je to na piču, tož v tem jezdi akurát starí na nákupi, dyž mu pučim ty kličky, kurva. Moje plnoštihla postava sa mosi přepravovať pomoci autobusu, kurva. Dycky dyž potřám ject napřiklat pro dáfki za tchyni, tož du na zastávku, tam stojim svinsky dluho, počitam muchi, co mi lezó po ksichtu a najednó připetá autobus, tož do něho naburácám, jak je takové to křeslo pro invalidni osoby, tož tam ty invalidy gramlavé pobiju, vihodim do ulički a sednu si, kurva. Je to nejlepči posezeni v busu. Dje sedadla pro kriple si zaberu, vite moja sicna sa skládá ze dvó pulek, z levé a pravé, kurva, je to stejné jako s tim moskem, uplně stejné děleni, asik sa to vivinulo z nějakého podobného orgánu. Tož tedyk levů půlku hodim na jednu sedačku, pravů na druhů a jedu heski jako pani královna pohodlně. Tož ale nedávniko sa mi přihodilo cosik nemylého. Potřála su zrovna doject pro kobercofku, bo už pomalu nebolo doma čim zadělávat tchini tu jeji mordu nečistů. Zala su si nejčistějši tepláki, gumáki, bombra, nohu od stola, igeliťák s mincami uspořenými a šla na zastávku. Ale kurva! Změnili ty spoje posraté a jak su sa bližila, tož vidim, že autobus zrovna odjiždi ze zastáfki, na piču šicko, z horki do olomuce to jezdi enem dvakrát denně! Tož do piči! Kukala su, jak ten kravin na kolách jede do piči, chvilu přemišlala, co počit a pak mně to napadlo. Kurva, Milu! Řikla su si. Dyť maš nožiska mladá, tož neskaj uděláš tu výjimku, kurva a doběhneš si pro tu kobercovku jako maratónec! Aspoň jak poběžiš, tož ti větřiček vifůká ty ščipavé beruški, co sa ti v létě hemžijó po kuži, kurva. Tož su to udělala jak su vimislala. Chitla su si cecki, abi mi v běhu nemlátili přes ksicht, řikla raz, dva tři, usrala si a dala sa do běhu. Běžim a běžim, vítr fůká, bolo to čupr gut! Vite lidi zlatí, já dyž běžim, tož ačkolif su vipasená jak sviňa, tak bježim svinsky rychle, asik tak šedesátku tam mam během deseti fteřin, taková su sportofkyňa. To lidi z města nedovedó taktok heski richlo bjehat! Oni sů sicek hubené, ale maji sádelnatá srce, kurva, jak chodijó do megdonalda fort. a žeró tam ty hůsky se karbanátkem unitř a smažené erteple, kurva. Já mam sádlo enem pod kožó, kurva, ale srce zdravé, fakči mi jak pumpa od hovnocuca. Tož su tedyk běžela, cecki heski v pazórách a jak tak běžim, tož najednó v takové zatáčce před černovírem prsk prsk, kurva, z křoviska u silnice viletěl takoví dobitek, srnisko veliké jak sviňa. Uš su nemohla nic zprasiť. V plné richlosti su to do něj našila, bola to řacha jako dyž si najednó useró tři medjedi. Srne letěla zduchem asik deset metrů, bóchla sebó o asfalt, pajšl venku, pečeňa v přikopu, ale aj tak sa fort eště hibala, tož su řikla Neboj malá, ja ti skrátim utrpeni, šla su k ni, dala ji holinu na krčisko, zabéčila, křuplo to krásně a fertig. Dyž sa srnisko docukalo, sesbirala su ho ze země, hodila na záda a seru neskaj na kobercofku, du domu, mesko tadyk přecik nemožu nechať! A udělala su z teho srniska čupr gut vivárek, medajlonky, něco zaudila a jako gut, no ne? Tož to vidite, jak je dobré opčas sa visrat na tu dopravu benzinovů. Děte sa proběhnut a třeba takik něco něde srazita a bodete moct nakrmiť svoju rodinu, kurva!


2 názory

VH64
17. 07. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru