Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přemítám

27. 07. 2012
0
0
313

Přemítám.

Stale si v duchu opakuju co bylo spatne a co se podarilo. Co jsem mohla zmenit a co zas bylo dany, co se nastavilo a bylo k zastaveni.
Nevybočuj vsechno je prirazeny, neodsuzuj vsechno je prisouzeny.Totalni kolapsy v mozkovych cevach tepani krve na spanky ve zrychlenych kapilarach. To vsechno ma jeden spolecnej znak.

Přemítám.

Drti me emoce v trychtyri casu, drti me ten trychtyr v emocnim tlaku. Nestojim na nohach fyzicno nevnimam, spojeni zamlouvam myslenky posouvam, nalady plujou dal a vyřešená historie na pozadi casu me ve vysledku nezabije.

Premitam.

Losuju proti osudu, ale pri tahu uz se zase svlikam. Listuju v problemech, ale kniha je nekonecna a tak ji radsi zaviram, presunuju se opodal, zavrit kram zivota na lajnach, kde na odpusteni ceka kazdej sam.

A Premitam.

Konecny resume se zrejme nestane a tak, i kdyz si stopnu vylet za nekonecno a udam smer na navrat do pater, vycistit spolecnost desaterem od never, moralnich zasad a zbytecnych slov pro eter,
tak i presto mi osud ukazuje ze na znackach, stat nemam dal

A opet premitam.

Nechci byt hostem na veceri pro pozdni prichody a nechci se ani nikoho dotknout svymi nahlými odchody, pro objevy jez vytrhnou me z reality konzumni navnady. Proto se vsem omlouvam, jestli stojim v ceste tem, kdo z boje utikaj a pres moji hlavu v myslenkach se topici se zbrzdi a nemuzou dal.

I pro ne premitam.

Costasgalicia


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru