Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já a ty dnes ráno ...

21. 01. 2002
5
0
1221
Autor
montyjack

Ranní improvizace... ;)

Tam v naší ložnici

se zrodil další hřích

snad voněl skořicí

a chutnal jako líh ?

 

Však dal mi sílu žít

a postavit se šedi

nebýt ?

a nebo být ?

dnes Ty jsi odpovědí ...

 


Toscana
15. 01. 2006
Dát tip
krásná

Majkika
25. 01. 2002
Dát tip
No jo,nutit tě nemůžu :o( Však počkej Ivánku,Nastěnka ještě není tvoje.

montyjack
25. 01. 2002
Dát tip
Albi: Díky ;) Majkika: Není, ale pracuje se na tom ;))

Albireo
24. 01. 2002
Dát tip
Tohle je dobré, a to tak, že hodně! *

montyjack
23. 01. 2002
Dát tip
Majkika: Zvědavá jako opička, že ? ;) Hmmm, no alkohol to zrovna nebyl, ale taky se z toho pěkně točila hlava. Vlastně bych to nazval pohádkou O lískovém oříšku, lentilce a okurkovém nálevu. Prostě takový hořce-sladce-kyselý příběh. :))) Rozhodně, pokud to někdy budu vyprávět, tak začnu tím typickým "Bylo nebylo", protože je to opravdu neuvěřitelný příběh. ;)))

montyjack
23. 01. 2002
Dát tip
Hmm, myslíte, že by se tam více hodila věta: "dnes Ty buď odpovědí ?" He he he. To je tím, že neznáte mou berušajdu. ;) On je totiž dost svéhlavá, paličatá a drzounká bytůstka. ;) Pokud bych ji špitnul do ouška vaši verzi, tak by se na mně, více než pravděpodobně, podívala těma svýma tatrankovýma kukadlama, zachichotala se stylem tančící Bárbí a řekla NE ;) A já bych ji zase musel povalit a rozcuchat a ... ;)))

Majkika
23. 01. 2002
Dát tip
On je totiž dost svéhlavá...???? Překlep?Nebo si můžu rýpat dál? Ne fajn beru,ale někdy bys to mohl vyprávět.Bylo nebylo se tady zas tak často nevidí :o)

montyjack
23. 01. 2002
Dát tip
Tůůůůdle, nůůůdle ;)

horák
22. 01. 2002
Dát tip
Čí byla ta ložnice, abych si udělal jasno v tom hříchu, který byl spáchán? Chlastat snad není podle bible zakázáno - ani svařák se skořicí. Anebo, že bych to zase nepochopil...

Majkika
22. 01. 2002
Dát tip
Kide máš dobrej postřeh,to buď mi tam taky sedí víc! A horák na to,zdá se mi taky kápnul?Myslela jsem,že to okouzlení způsobila žena/muž.Teď už si tak jistá nejsem.Nebyla to flaška,svařák. Horáku,nejsi jedinej kdo tápe. Montyjacku,jak to je?

montyjack
22. 01. 2002
Dát tip
Pssst. To je tajemství ;)

Majkika
22. 01. 2002
Dát tip
NO TAK,Montyjacku,nenapínej mě,to není fér!!!!! :o)))))) Já jsem zvedavá a nedám si pokoj,jen tři prstíčky dovnitř strčíme a trochu se ohřejeme,Smolíčku Pacholíčku,.....

lupo
21. 01. 2002
Dát tip
hmm, zni to fakt hamletovksy az na to ze Hamlet na tom byl o poznani bidneji :-)

montyjack
21. 01. 2002
Dát tip
He he he ;) Díky ;)

Majkika
21. 01. 2002
Dát tip
To je krásný,a tohle bys nazval lyrikou? Já bych spíš řekla,že to zní Don Juanovsky.Kdybych byla kluk,naučila bych se to odříkávát,a ženy by mi padaly do "náruče"? Ale tyhle verše jsou určeny jediné osobě,a o to víc jsou cennější,a tím pádem i krásnější :o)))

Majkika
21. 01. 2002
Dát tip
Zapoměla jsem

Yenn
21. 01. 2002
Dát tip
:)

KID
21. 01. 2002
Dát tip
cool, možná jen - místo " jsi " bych psal " buď " v posledním řádku ale určitě ***!

blbjenka
21. 01. 2002
Dát tip
fajn :)) ačkoli, jak řekla Majkika, ten správnej účinek by to mělo až s věnováním správné osobě ve správnej čas :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru