Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veď aj ten pes je len človek

16. 08. 2012
6
6
1088
Autor
plpko

Kedy spia petržalskí psi?

Kedy spia petržalskí psi?

 

Celý deň si odovzdávajú štafetu, venčia svojich pánov zrána, dopoludnia, popoludní, večer. Po príchode na detské pieskovisko, resp.trávnik zúrivým štekotom vyháňajú tých, ktorí si potrebu už vykonali. Nadávajú im, aby si už odtiahli svojich pánov domov.

Zdalo by sa, že dvadsiatoudruhou hodinou štekot ustane. Veď aj ten pes je len človek a niekedy potrebuje spať. Omyl. Oni nespia. Venčia svojich pánov, úžasne vtipných s hromovými hlasmi, chechtajúcich sa spolu s piskľavými hlasmi svojich samičiek do polnoci, po polnoci, hocikedy o druhej a o piatej nadránom niekedy tiež. 

Nechápem, kedy tí petržalskí psi spia? A čo na to Sloboda zvierat? Aha, ich sa to netýka. Veď aj ten pes je len človek!!!


6 názorů

Čudla
18. 08. 2012
Dát tip
/*

plpko
17. 08. 2012
Dát tip
Prispôsobený výraz môjho kolegu. Že čo už, všetci sme ľudia. Keď všetci tak všetci, prečo by pes mal byť výnimka? Toľko psov som v živote poznal. :-( No néééé?

Alegna
17. 08. 2012
Dát tip
:))

marcela.m.
17. 08. 2012
Dát tip
Veď aj ten pes je len človek:)T

plpko
16. 08. 2012
Dát tip
Ďakujem.

srozumeni
16. 08. 2012
Dát tip
milé, líbí se mi...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru