Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepozvaná

25. 08. 2012
0
1
410
Autor
poke

Jej duševná schránka sa ponárala do vĺn ticha. Potichu si sadla na okraj brehu rieky a premýšľala nad tým čo urobila a nad tým, čo istotne nestihne spraviť. Uzatvárala sa do seba, pretože dokázala vicítiť búrku, pri ktorej si každého držala od tela. Okrem jej pocitov ktoré boli uväznené na dne hlbokej utópie, si ju nenašlo nič, čo by jej dokázalo pomôcť. Dívala sa do diaľavy, no zabudla na prítomnosť. Vedela vycítit búrku, no necítila dážď. Všetko krásne a pestré bolo zaraz pre ňu šedé a sychravé. V hlave mala zmätok zakrytý pod sivým plášťom hmlistej clony. Bezduché slzy jej stekali po bledých lícach, bezmyšlienkovite a slobodne. Bol to jej osud, ktorý nepodliehal ľudskej manipulácií a ľudskému vplyvu. Vnucovala sa melanchólií a čoraz viac sa zahĺbovala do seba, čím odvážne čelila nástrahám a večnému smútku. Bola večným vyvrheľom. Pozorovala hviezdy ktoré sa strácali vo svite mesiaca, vyháňajúceho ich k vyhnanstvu. Dokonale to poznala. Žila tu po celý ten čas, a dodnes bdie. Miestny ju volajú Solitude, čo z islandského jazyka znamená Samota. 

havran?type=v&x=650&y=650


1 názor

Lakrov
26. 08. 2012
Dát tip
Celkem dobrá fotka. Tos fotil sám, nebo je "získaná"?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru