Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Som

06. 09. 2012
1
4
535
Autor
Acrobatic

možno som víla z rozprávky
ktorú ti mama rozprávala
keď si bol iba chlapček malý

možno som víla tvojich snov
my dvaja dobre poznáme sa
veď koľkokrát sme tancovali

možno som tieň zo sveta víl
čo stráca sa ti pri brieždení
a cez deň spievam v tvojej hlave

možno som žena z ulice
a zoči-voči stretáme sa 
raz v Prahe a raz v Bratislave

(Obrázok: http://luccy10.blog.cz/1203/vila)


4 názory

gyc

Acrobatic
06. 09. 2012
Dát tip
Elvien, vďaka za ohodnotení mojho výtvarného cítení, napriek tomu, že obrázok nebol predlohou, ten som si obstarala dlho po napísaní básne. A mimochodom takéto obrázky sú pre mna gýče, aj ked s peknými gýčami je život krajší. K svojej básni sa nevzjadrujem, mojim cielom bolo ju iba napísat. vk, tomu vravím ozajstná kritika, ďakujem velmi.

vk
06. 09. 2012
Dát tip
formálne je to šikovne spravené - rýmy a rytmus, a aj to "stupňovanie" z víly na ženu z ulice sa mi pozdáva

Elvien
06. 09. 2012
Dát tip
Tahle báseň v kombinaci z obrázkem mi evokuje jednu větu, kterou už nevím, kde jsem slyšela: "Nejhorší malíř si jako předlohu vždy vybere tu nejkrásnější květinu." Tím nechci říct, že by ta báseň byla úplně špatná, ale rozhodně nedosahuje takových kvalit, jako ten obrázek. Navíc, vedle takového obrázku se i ty kvality, které báseň má, jaksi vytrácejí. Báseň má určitě svoje kouzlo, i když první sloka zní poněkud banálně. Vůbec si myslím, že první polovina básně je co do kvaliti v nepoměru k druhé polovině.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru