Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sen spadlej z nebe

10. 09. 2012
1
1
562
Autor
bitr

jedna archivní...1.12.2006: jaký by to asi bylo, kdyby vám ten váš vysněnej zelenookej prostě najednou přistál v pokojíku? nebo ste nad tim nikdy nepřemejšleli? já jo. a navíc budou vánoce...

 

Teď by se asi víc než kdy jindy hodilo začít slovy "kde se vzal, tu se vzal"... Fakt. Najednou tam stál. Teda spíš ležel. To je jedno, prostě jde o to, že tam najednou byl. Kluk s dlouhejma kudrnatejma vlasama. A oprašoval si ze svetru omítku. 

"Ahoj," podrbal se na hlavě a zmateně se rozhlížel kolem. 

A já naproti němu v křesle. V lehký košilce a těžkým šoku. S pootevřenou pusou a obočím v polovině čela bojuju s nedostatkem kyslíku, opatrně zvedám oči ke stropu, a co nevidim - díra. Pak se kouknu pořádně... A opravdu ji vidim! 

"Nestalo se ti nic?" vyhrknu konsternovaně.

Zavrtí hlavou. "Jenom sem celej ňákej polámanej." 

"Tak... nedáš si třeba... kafe? Když už si tady..." podávám mu polovypitej hrneček. 

"Kafe," zasměje se nervózně. "Tak to bych si asi dal. Když už sem tady..."

"Jo, já jsem kdyžtak Lucie... Ahoj."

"Pavel." 

"Jo, nojo," uvědomím si a zírám na něj jako v tranzu. Na ty mý vysněný temně zelený oči. 


"Asi na sebe skočim jenom něco to... hodit." 

"Jo, já tu počkam," ujistí mě jako Jack Dawson připoutanej k trubce a roztomile přitom pokrčí rameny. 

Je fakt úžasnej! Úžasnější, než jakýho sem si ho přála. Protože je skutečnej. Opravdickej. Děkuju, Ježíšku!


1 názor

Lakrov
11. 09. 2012
Dát tip
Nestalo se to v Ostravě? Tam u nádraží... Co na to statici? :-)) Hezká fantazie.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru