Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hadí trápení

25. 01. 2002
7
0
2689
Autor
Aki

Po zábradlí leze had
nemůže už dva dny spát
spolknul totiž vosu
teď mu bzučí z nosu


machal
26. 04. 2004
Dát tip
Haha - chudák vosa. Já byt vosou tak ho štípnu do jazyku a pak by se vidělo. Buď mě pustí a nebo mu jazyk oteče a zdechnem oba :)*T

Noe1
30. 03. 2004
Dát tip
hahahahad, blbůstky mám rád. t*+klub

Kastel
22. 05. 2002
Dát tip
Kdyby vlítla do ocasu byl by z něho nejspíš chřestýš

Harold
08. 04. 2002
Dát tip
Máš rád Morgensterna?

Aki
08. 04. 2002
Dát tip
Harold: tohle jméno už jsem myslím někdy sylšel... proč? a kdo to je? :o)

Armand
19. 03. 2002
Dát tip
tohle je super nesmysl :)) líbí ...*

Spvrivs
07. 02. 2002
Dát tip
Super***!!! :-))))))))))))))))))))) Moct dat 5 ťypanců, tak to udělám!

mistr
26. 01. 2002
Dát tip
To se hade nestydíš Co Tě to jen napadlo Jestli mě hned nepustíš Dám Ti ostré žihadlo.

Krel
26. 01. 2002
Dát tip
tak to je dobré!!! :o)))

Aki
25. 01. 2002
Dát tip
Z nosu poněvadž když had zavře pusu, tak z něj jiná ďoura nevede a přes tu kůži, maso a svaly to fakt slyšet není... A co bys dělala ty, jako vosa? Vsadím se, že bys hledala škvíru, kudy ven... A jelikož jediná škvíra je viz výše, koukala bys smutně ven, páč by ses tamtudy neprotáhla, a bzučela strachy, že pojdeš hlady... :o))) tímtoť detailně vysvětleno, co chtěl autor básní říci... ještě někdo tomu nerozumí? :o))

Aki
25. 01. 2002
Dát tip
:o)) Nene, žádný kompromisy... Uznávám, že jsem tě, coby vosu těžce podcenil... :o))) Skutečná vosa má ale daleko menší mozkovou kapacitu. Neradovala by se, nechápala by, co se to s ní stalo a proč je najednou taková tma... Určitě by se jí taky stejskalo po vosích kámoškách a měla depku z toho, že její sexuální život je tímto v troskách... A trvám na tom, že by bzučela... :o))))

Beata
25. 01. 2002
Dát tip
pěkná říkačka :o)

pino15
25. 01. 2002
Dát tip
masožravec sem já!!!! Aki, kam na to chodíš? uřekni se :o))))) pudu taky :o)

Aki
25. 01. 2002
Dát tip
Materula: Jsem netušil, že vosy nemaj mozek... To maj teda dost blbý... :o) Hele, my to nějak nakonec dáme dohromady... :o)) Takže to shrnu... Vosa píchá a protože nemá mozek, nedělá medy. Je to hmyz a tudíž bzučí... A jelikož je had v podstatě taková dlouhá dutá trubka, tak se to v něm hezky rozlíhá, akorát je to slyšet jenom nosem... Co ty na to? :o))) A na biology kašlem, ty maj na práci jiný věci, než studovat náš vysoce inteligentní dialog... :o)) p.s. moje češtinářka by z nás měla určitě radost, takovejhle dokonalej rozbor básně asi ještě neviděla :o))) pino: u nás máme jednu takovou fajn hospůdku... ale tam by tě asi ještě nepustili, musíš chvilku vydržet a hledat inspiraci jinde :o)) mimochodem... kam na ni chodíš ty? :o)

Stevenson
25. 01. 2002
Dát tip
..jen tak dal.. srandy neni nikdy dost a T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru