Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vážená vládo...

26. 01. 2002
3
0
3263
Autor
Aki

Takhle nějak to vypádá, když je Aki nasranej... Omlouvám se všem, který si myslej, že jsem to přehnal... :o)

Naše slavná, moudrá vládo

poslanců je celý stádo

každou chvíli ňákej přehmat

no a co, vždyť máte senát...

Třináct, čtrnáct, patnáct platů

nesahnete na lopatu

vaše budoucnost je jistá...

Ale, coby traktorista

zkuste živit čtyři děcka

to vás přejde starost všecka

jestli vůbec stojí za to

bejt v Unii nebo v NATO

S vůlí tupých teriérů

budujete kariéru

a je vám úplně putna

jestli jiným život chutná

hlavně platit všechny daně...

Víte vy co? Seru na ně!


j_i_r_i_k
22. 02. 2003
Dát tip
Tak touhle blbůstkous teda k všeobecné veselosti moc nepřispěl :(...

Armand
19. 03. 2002
Dát tip
jo! :)*

Spvrivs
07. 02. 2002
Dát tip
Nemyslím, žes to přehnal. Často slýchám od lidí kolem sebe (sebe nevyjímaje) mnohem peprnější hodnocení (btw. včera jsem v záchvatu zuřivosti roztrhal propagační leták ODS s Klausovým vlastnoručním autogramem (o tom jsem ale nevěděl, že je vlastnoruční)). A co se týče politiky a veršů, tak když se to umí a podá se to takhle, tak co by proti tomu kdo mohl mít? Mě se to líbí (až snad na ty teriéry, v tom ty verše s politikou fakt trochu neladí - kdyby tam tak šlo dát ňáký skutečně blbý zvíře...) :-))

Aki
07. 02. 2002
Dát tip
spv: když mně ty teriéři připadaj vážně takový přitroublý... :o) a když po tobě nějakej jde... tak máš prostě smůlu... pokud teda nestačíš doběhnout k nějakýmu stromu dřív než on :o))

Aki
01. 02. 2002
Dát tip
pane jo, tady se to ale rozvášnilo :o))) já to vůbec nemyslel jako útok proti těm magorům, co říděj tenhle stát.. fakt to měla bejt jen taková rýmovací blbina... :o) materula: blbýho je na pikapovi asi jen to, jak je malej... :o)) jo... a nemá lůžkovou úpravu... :o)))

Wopi
01. 02. 2002
Dát tip
Mno... neřikej, že si v té zadní části nemůžeš nainstalovat SKVĚLÝ lůžko! Pche.

Aki
01. 02. 2002
Dát tip
Wopi: Jenže to už se mi tam pak nevejde zase nic jinýho :o))

Wopi
01. 02. 2002
Dát tip
Jak to? Na to lůžko se Ti vejdou ještě polštáře a lepá děva! :)

Aki
01. 02. 2002
Dát tip
Wopi: a kam postavíš lahvinku červenýho? :o) btw - lepá děva se Ti vejde při troše dobrý vůle i do kufru u embéčka :o))

Wopi
01. 02. 2002
Dát tip
No to jo, ale v prostoru pickupa toho s ní můžeš podniknout MNOHEM VÍC a MNOHEM KVALITNĚJI.

Vojtek
28. 01. 2002
Dát tip
Pánové si hodlají hrát na politikoznalce. Jo a kecy stylu Tvé blbůstky....obyčejně vedu po 14ti pivech v hospodě...a ještě si myslím jak jsem chytrej...Tí samozřejmě nikomu nic nenutím...

Sis
28. 01. 2002
Dát tip
K tomuto tématu jsem kdysi slyšela vtip: Špatná zpráva: Jeden poslanec se nakazil nemocí BSE. Dobrá zpráva: Bude se muset vybít celé stádo. :))

pino15
27. 01. 2002
Dát tip
sme stejně dobří pořád,furt, stabilní prostředí se tomu říká ? to, co dřív šlo legálně do rozvojovejch zemí včetně SSSR, se dnes legálně rozkrade a že jsme národ bez slušnýho vychování, to se změní, až vymřem ! nevím, jestli mám pravdu, ale šoupl jsem to sem tak, jak to vnímám prosím, neodpovídejte mi na to, stejně tomu nerozumím :o)))

Beata
26. 01. 2002
Dát tip
chápu nasranost i rozladěnost, a je to vlastně blbůstka - ale politika mě osobně ve verších nesedí - jsou to vždy jednoduché fráze, mluvící za masy

Aki
26. 01. 2002
Dát tip
tohle není za masy, ale za to, že bych se měl jít každej rok 2 dny školit, abych moh sednout do blbýho pick-upa... :o)

Beata
26. 01. 2002
Dát tip
:o) já vím ale nasraný jsou i masy ne jen Aki :o) nic ve zlým

Wopi
26. 01. 2002
Dát tip
Aki: myslíš, že by ty zákony byly bez jakýchkoliv přehlédnutí, kdybys je dělal ty? Tady třeba přehlédli jedno jediné slovo a předpokládá se, že udělají novelu. Ne, nejsou dokonalí, naši poslanci. Ale my taky ne.

Aki
26. 01. 2002
Dát tip
wopi: kdybych je dělal sám, to by to asi dopadlo... :o) jenže jich tam je plnej barák a žijou z mejch peněz... když něco zmrším já, přijdu o prémie, když podělaj něco oni, přidaj si pro jistotu ještě jeden plat... ale já na politiku kašlu, tohle je jen taková momentální 'nasraná' blbůstka... :o)

mistr
26. 01. 2002
Dát tip
Pořád si říkám, když se jich tam už tolik vystřídalo, že by už pomalu měla přijít řada i na nás. Nevíte někdo náhodou jak jsme na tom v pořadníku???

Wopi
26. 01. 2002
Dát tip
špatně, furt moc nízko :)

Astalavista
26. 01. 2002
Dát tip
Ne že bych nějak obhajoval naši současnou politickou reprezentaci, ale takhle si stěžujou snad všude. Našim problémem je, že sousední Německo, se kterým se nabízí ekonomické srovnání, patří mezi nejbohatší státy světa a tak za ním poněkud pokulháváme. "Globálně" vzato, patříme mezi ty bohatší země světa, čímž nechci obhajovat specifické problémy. Ale je to tak .... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru