Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modlitba

28. 01. 2002
1
0
866
Autor
witchbaby

Modlitba

Proč se mi směješ do tváře, má Smrti

Proč nedopřáváš dětského podivení

nad rozlitým životem

Tvé holé paže proč blíží se zdaleka

 

Raději přijď zrádně zezadu, má Smrti

Zaťukej na mé rameno

jako starý dobrý přítel

A nepatrně polib na ospalý spánek

A odnes mě bez pozdravu slunci, má Smrti

Slibuji, nebudu vzývat Boha

ani litovat své opuštěné tělo

Dávno už bylo samo

 

Proč se mi směješ do tváře, má Smrti

Jen blázni mluví o nesmrtelnosti duše

Ale raději být bláznem

než vidět tvé nevšímavé oči,

má Smrti


Erwin
28. 01. 2002
Dát tip
Proč se mi směješ do tváře, má Smrti ...dost obvykly obrat, ale dejme tomu...a Smrt je nas vsech, tak si ji neprisvojuj!:) Proč nedopřáváš dětského podivení ...to je dobry... nad rozlitým životem ...to se mi taky libi, ale opet dost neoriginalni... Tvé holé paže proč blíží se zdaleka ...to uz upada do monotonosti... Raději přijď zrádně zezadu, má Smrti ...no proc ne, ale to ma smrti se tu zbytecne opakuje... Zaťukej na mé rameno ...proc ne... jako starý dobrý přítel ...to je velmi dobre... A nepatrně polib na ospalý spánek ...to je taky fain, jen ten spanek by nemusel byt ospaly:) A odnes mě bez pozdravu slunci, má Smrti ...nelogicke, nicmene prijemne.. Slibuji, nebudu vzývat Boha ..nesmysl... ani litovat své opuštěné tělo ...nesmysl... Dávno už bylo samo ...pateticke... Proč se mi směješ do tváře, má Smrti ...oki... Jen blázni mluví o nesmrtelnosti duše ...dejme tomu, dotvari to myslenku...libi... Ale raději být bláznem než vidět tvé nevšímavé oči, ...tomuhle moc nerozumi...? má Smrti ...myslim, ze to "ma smrti", ktere sis myslel, ze tomu da takovej ten spravnackej umeleckej nadech se dost miji...stava se to rozvleklym...napad je velmi dobrej, pak myslnek taky...jen se to chce vratit a trochu zkratit...vic gradace...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru