Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

04. 11. 2012
1
0
554

jak začít??

...asi....

Úvodem

Úvod

Jelikož nám dle májského kalendáře zbývalo nějákých 354 dnů rozhodl jsem se, že bych chtěl ještě něco vidět. Jako cíl byla vybrána Amerika a to konkrétně jižní. Státy, které jsem měl v plánu navštívit, byla Brazílie a Peru, eventuálně kdyby to vyšlo, tak ještě Mexiko (malej megaloman :)). V únoru při posezení s bývalou spolužačkou Helčou, jsem se dozvěděl, že její miláček Miloš je na stáži v Montrealu, což je město, kde hraje můj nejoblíbenější hokejový klub. Po pár týdnech se z ničeho nic začalo rýsovat, že by jsem se tam mohl podívat a poté by jsme udělali velký okruh přes Kanadu a Spojené státy. Takovému pokušení jsem nedokázal odolat a tak můj původní záměr šel k šípku :((. Náš road trip byl naplánovaný na srpen s tím, že pojedeme ve čtyrech...přidá se k nám ještě Ota, Milošův spolužák. Pro začátek jsme si každý z nás zanesli do Googlu na mapu místa, která chceme vidět...vznikla z toho zajímavá čáranice. Postupem času jenotlivý místa mizela, s tím, jak jsme si začali uvědomovat jednotlivé vzdálenosti až nám vykrystalizovala finální cesta. Ta obsahovala přílet do NY, následný přesun do Montrealu :), poté přes Niagáry zpět do USA a jako finiš západní pobřeží zakončené pobytem v LA. Věcí, která byla nutná pro cestu do obou zemí, byla víza...to americké jsme vyřídili po internetu a kvůli kanadskému jsem musel navštívit dvakrát ambasádu, naštěstí již neni nejbližší ve Vídni, ale v Praze, což nemam daleko. Po vyřízení všech náležitostí včetně letenek nastal den před plánovaným odletem, když tu náhle zvoní telefon... ale o tom již v první kapitole..teď rychle zkouknout večerníček a jít spát  :(  .   


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru