Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budu tu s tebou

27. 01. 2002
7
0
1921
Autor
Kachna

 

Procházíš seznam dívčích jmen,

které jsi kdy potkal a oslovil.

Sedím vedle tebe

a sleduju pramen vlasů

padající ti do očí.

 

Možná, že zakrýváš pláč

nebo pobavení z prožitých chvil.

Chci ti říct mnoho,

ale plyšovým slovům nerozumíš.

 

Sem tam mě pohladíš,

v tom dotyku je cítit láska.

Snad věříš v čistou lásku,

snad věříš lásce skleněných očí.

 

Nemohu ti slíbit věčné mládí,

ale budu tu s tebou,

až zase jednou otevřeš

třesoucí se rukou zažloutlou krabici

a opět pohladíš mou prořídlou srst.

 


VVV
03. 08. 2002
Dát tip
T

Euchrid
12. 03. 2002
Dát tip
Kachno a mejdej these - antithese a na synthesu si rád počkám Hegel by z vás měl radost,.. určitě ano

Duba
09. 02. 2002
Dát tip
Velmi nesouhlasim s Mejdejem, že by to bylo nedotknutelné zpracování, ale přesto - moc pěkná věc.

lidka
07. 02. 2002
Dát tip
mně to přišlo jako monolog vycpané veverky, takové té rekvizity na stojánku, opelichaná se skleněnýma očima... prostě pořád tam bude. dobrý.

JohnieBass
07. 02. 2002
Dát tip
Nuitík! Klid! Kačenko! Je to velice pěkná báseň, jen se mi zdá taková povědomá. Možná se mi to zdá. Tím chci jen říct, že nachazím podobu,nic víc. Těžko se mi hodnotí, protože jako první jsem četl Tvou poslední věc. Jistě mi rozumíš. J.Bass

Nuitík
01. 02. 2002
Dát tip
Kachna: Odpadnout? Ale slintavku dostali zaručeně :o) Ne, to byla prostě jen taková dost divná asociace :o) Ta básnička je moc hezká.

kachnička
31. 01. 2002
Dát tip
Tedy Kačí! Tohle se mi moooc líbí. Je to nápaditý, pěkně psaný...prostě TIPOVÝ * :o))

dablik008
31. 01. 2002
Dát tip
*! jo, libi... a tomu mejdejovi by uz nekdo mel neco rict ;o)

Albireo
30. 01. 2002
Dát tip
Máš pravdu, Emily. Jsem zkrátka nenapravitelný romantický dědek.

Emily
30. 01. 2002
Dát tip
Albi, vždyť víš, že Tě dobře znám, nebo myslíš, že ne ?

Kachna
30. 01. 2002
Dát tip
Nuitík: Znám kluky, kteří mají polodlouhé nebo dokonce dlouhé vlasy, ale že by svojí image tvořili podle M. J., to bych neřekla. A když jsem je pohladila po hlavě, nezdálo se mi, že by jim každou chvíli mělo něco odpadnout. No, i když... :-))

Albireo
29. 01. 2002
Dát tip
Opravdu mimořádně dobrá báseň. Tipuji a těším se na další. A hned si Tě píšu k Oblíbeným.

Emily
29. 01. 2002
Dát tip
No,Albizdá se, že toto je Tvoje krevní skupina :)))

mejdej
28. 01. 2002
Dát tip
Budu tu i bez Tebe Procházíš seznam nábytku před chladnýma lesknoucíma se očima podnapilých stěhováků. Čekám už v obýváku Tvého nového útulného bytečku a sleduju pohyb kolem sebe. Možná jsi zpronevěřil nějaké peníze, spáchal zločin ale mně to nevadí. Chci Ti říct mnoho, ale tužková baterka v mém nitru skomírá jako dohořívá Tvůj cit ke mně. Sem tam mě polechtáš po žluti mého přítulně konzumního, emocionálně nevýrazného, spotřebně komerčního těla. Bez ohledu na to co mi říkáš nebo děláš, jako jeden z nejoblíbenějších plyšáků mohu jen těžko zakrývat, že mám větší než malou cenu, a přetrvám věky. Tvůj Pikaču Neber si to Káťo osobně, Tvoje báseň mne víc než mile překvapila a nemohu Ti tudíž odepřít zasloužený TIP. Vzácně se na Písmáku objeví dílo, které má nejen zajímavou myšlenku, ale i formálně téměř nedotknutelné zpracování.

Nuitík
27. 01. 2002
Dát tip
:o) takový jemný....hezký....ale nemůžu si pomoct, když čtu tu první sloku: "Sedím vedle tebe a sleduju pramen vlasů padající ti do očí." Představuju si Michaela Jacksona :o))) Básnička je ale hezká!

Amanda
27. 01. 2002
Dát tip
Nadherne jemne a hlavni myslenky se vlastne jen lehce dotykajici, pritom neomylne vtahujici do prostredi a pocitu te chvile...!***

Krel
27. 01. 2002
Dát tip
joj...!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru