Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

19. 11. 2012
0
0
605

5.9. Kapitola patnáctá – V podmínce

V noci jsme poprvé vyzkoušeli jaké je to, když neni ve stanu úplné teplo...pro mě osobně to znamenalo nepoužívat spacák do asi plus deseti jako karimatku (tak jak jsem to činil doposovad :) ), ale musel jsem se obléct a vlézt do něj. Ráno vylezli všichni naprosto zmrzlí, ale já byl kupodivu bez rampouchů :) . Poté co nám uschly stany, jsme vyrazili na obhlídku Bryce Canyon. Tento národní park mi připomínal svým tvarem skal, které byly umístěny mezi stromy v údolí, jako by jednotlivé skály kdysy bývaly také stromy a dnes dohlížejí na to jak si vedou jejich pra pra...vnoučata. S prohlídkou jsme byli hotovi asi za čtyři hodiny, s tím, že dobrou polovinu času jsme já s Otou nechali naší zamilované dvojci na rozjímání. Ukázalo se, že to nebylo dostatečně výživné a tak si vynutili ihned po odjezdu oběd v nedalékém městečku....a co bylo pro mě jako noční můra, opět to měl bejt burger (rozuměj cheeseburger a podobný sračky). To pro mě bylo neakceptovatelný, ale vyklouzl jsem velmi elegantně, když jsem si objednal horkou mexickou noviku zdejšího rodiného restauračního zařízení. Jídlo, které jsem si vybral, bylo naprosto luxusní a musím říct, že suveréně nejlepší co jsem pozřel doteď na území spojených států...bohužel název už si nepamatuju, ale to se nedá říct o mých chuťových buňkách. Poté jsme nabrali směr Las Vegas, s tím, že si zde nabijeme elektronické nezbytnosti a vypereme špinavé hadry, které se začaly nebezpěčně množit :(( . Jelikož jsem byl v podmínce za svoji včerejší riskantní jízdu, k volantu jsem se dnes po celý den nedostal, ale alspoň jsem si odpočinul. Po příjezdu jsme se ubytovali v motelu a poté vyrazili do města doplatit zbytek auta...což byl úkol pouze pro mě...pač bylo nutné vše uhradit z jedné kreditky a nic jiného nepřipadalo v úvahu. Po úspěšném splnění tohoto úkolu jsme se vydali na nákupy na naše další putování, které bylo v plánu hned od zítřejších ranních hodin. Den jsme zakončili rozděleni na skupinky, kdy já s Otou jsme šli na věž Stratosphere, ze které je vyhlídka na celé LV. Na vrchu byl bungee jumping, ale na ten jsem si netroufl...a dodnes toho lituji :(( . Při odchodu z vyhlídkové věže na mě volal jeden týpek...zpočátku jsem nevěděl o co mu jde, ale za krátko bylo jasno. Měl jsem na sobě tričko HABS a on fandil Calgary Flames a tak se potkali dva fandové kanadských celků na krátkou debatu v nehokejovém prostředí uprostřed nevadské pouště :) .


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru