Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

20. 11. 2012
0
0
541

6. 9. Kapitola šestnáctá – V troubě

Ráno jsme nemohli najít klíče od vozu, až se nám je podařilo najít na nejméně očekávaném místě...byli ve dveřích auta celou noc....takže kdokoli si mohl nasednout a odjet z našim vybavením, kam chtěl :( ... v Čechách by se jistě někdo takový našel :) . Poté byla krátká strategická porada kam se vydáme dál na naší cestě a po zanesení nezbytných dat do GPS navigace, jsme se ještě zastavili napojit naše auto v benzínce naproti. Poté už nic nebránilo tomu aby jsme vyrazili do cíle našeho dnešního putování do Death Valley. Cestou jsme se zastavili na brzký oběd do zřejmě posledního baru, který byl k dispozi. V baru měli sraz zrovna banda motorkářů...i když si nejsem jistej, zda to byli pouze motorkáři, když jejich tetování vypovídala o sympatizaci k třetí říši (symbolika SS, svastika...to byli nejčastější obrázky na jejich kůži). Po obědě jsem sednul za volant a odvezl naši grupu do cíle našeho putování pro dnešní den. Když jsme dorazili do místního návštevnického centra, musel jsem si vyfotit teploměr který dle mého přepočtu na stupně celsia ukazoval 46 ve stínu. Po zjištění, co zde stojí za vidění, jsme nabrali směr přímo do středu údolí, kde se nacházel vyhlídkový bod. Po výstupu z auta jsme si připadali jako by nás někdo vzal, hodil do trouby a zapnul ji na maximum :(( . Rychle jsem si udělal pár fotek a hurá zpátky do auta, kde byla díky klimatizaci přeci jen snesitelnější teplota. Kluci se šli ještě proběhnout, což jsem moc nechápal, ale dali to :) . Poté jsem vyjel na hory, které obklopovali místní údolíčko a cestou z hor dolu, jsem jel docela hustejma a strmejma serpentinama, až se mi podařilo utavit brzdy...v podstatě to vypadalo tak, že auto díky mě dostalo naprosto brutální zimnici, jak se klepalo :(( . Poté nás přivítala Californie. Začali jsme se schánět po místě, kde by jsme mohli zakotvit...to se nám podařilo až za naprosté tmy, ale díky vhodně osvícenému tábořišti nebyl problém se stavěním stanů. Dokonce jsme si stihli uvařit i něco málo k večeři.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru