Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

23. 11. 2012
0
0
561

9.9. Kapitola devatenáctá – Kapitán

Dnešní den jsme se rozhodli zasvětit poznávání sekvojí. K tomu to účelu jsme využili dva zdejší parky. Ten, který jsme dali ráno, jsme původně chtěli dát zdejším vyhlídkovým vozítkem, ale po zjištění ceny a hlavně toho, že vyjíždí první až cirka za hodinu, jsme se kolektivně rozhodli, že onen okruh dáme pěškobusem. Okruh měl něco kolem deseti kilometrů s tím, že první polovina byla do kopce a druhá byla tím pádem brkačka :) . Cestou se ukázala nevýhoda mého fotícího náčiní, pač mi odmítl dávat na jednu fotografii taková monstra :/. Cestou zpátky k autu jsem se odpoutal od zbytku skupiny (díky dlouhým krokům) a vychutnával si zdejší les plný gigantů. Po opětovném schledání dole na parkovišti jsme nabrali směr oběd. Zastavili jsme poblíž jednoho městečka – Fresna, který se pak stalo i naším dalším tábořištěm – a dále pokračovali směr další z parků jež obsahovali sekvoje, což se mi moc nelíbilo (naco to vidět dvakrát :() ale byl jsem přehlasován kolektivním rozhodnutím a tak jsem se ani moc necukal :) . Po příjezdu jsme samožřejmě zamířili do návštevnického centra, původně kvůli tomu, aby jsme se dozvěděli, co zde stojí za vidění, ale nakonec to dopadlo trochu jinak...Ota objevil, že zde prodávají malé sekvoje a rozhodl se jimi obdarovat zbytek rodiny. Po zakoupení malého stromočku, se rozhodl pro koupi semen (zřejmě pro sichr) a jelikož zapoměl návody, jak pěstovat, tak jsme se sem ještě několikrát vraceli, naštěstí vždy to bylo po ruce, takže v klídku :) . Nejdříve jsme vyrazili na výhlídkový bod, ze kterého byla vydět široká a divoká příroda a poté (opět přes nákup doplňků pro sekvoje) jsme vyrazli k největší zdejší sekvoji El Capitonovi. Musim říct, že to je macek.... ať jsem se snažil, jak jsem chtěl, do jednoho záběru to můj neschopný fotoaparát prostě odmítal dát...vyřešil jsem to tím způsobem, že jsem filmoval, a záběr na sekvoj, vypadal ve finále, jako když jede výtah po vnějšku nějaké výškové budovy :) . Po vypořádání se s kapitánem, jsme nabrali směr naše dnešní nocoviště Fresno – které se po příjezdu zdálo spíše jako Černo (holt jsme nebyli dostatečně podbrobený slunečním paprskům :) ). V noci, když už jsme se chystali spát, se zničehonic vedle nás na pokoji rozsvítila policejní světla. Vcelku se nic nestalo...jen proběhla razie na prostitutky...sakra o kousek vedle a moh jsem si to alspoň užít :((....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru