Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

25. 11. 2012
0
0
515

11. 9. Kapitola dvacátá první – Skála

Ráno jsem se nemoh vyhrabat z postele, pač budik byl nařízen už na pátou...což nedávám :( . Poté co jsme se sešli u auta, jsme vyrazili směrem na Golden Gate a když jsme zjistili, že je výjímečně vidět, navíc při ranním svítání, tak jsme odbočili a připojili se tak v celku početné skupince fotografů a fotili s nimi. Poté jsme nabrali směr město a po zaparkování auta jsme se vypravili směr dok, ze kterého se odjíždělo na prohlídku Alcatrazu. Za sebe můžu říct, že jsem se na to hrozně těšil a byl jsem rád, že se nenaplnila předpověď z internetu, kde psali, že je vyprodáno na 60 dnů dopředu. Po tom co nás trajekt dopravil na ostrov, jsem se rozdělili a ve dvojcích prochodili celý ostrov křížem krážem. Při procházce jsme měli možnost i audiodoprovodu, který tomu všemu dával nádech autentičnosti. Po asi třech hodinách jsme se vrátili zpět na pevninu, kde jsme vzali útokem místní obchod se související tématikou :) ... já osobně jsem si koupil mikinu, psí známku a pro tátu luxusní zapalovač. Po nákupech jsme vše odnesli do auta a pokračovali v prohlídce města po dvojcích. První byla Miloš a Helča a ve druhé jsme byli Ota a já. Během odpoledne jsme nachodili spoustu kilomentrů a při opětovném setkání v autě (ve večerních hodinách) jsme se podělili o zážitky. První skupina měla historku o tom jak se dvě dříve narozené černošky pohádali o velikosti zadnic při svezení v tramvaji...což uznávám, dle vyprávění mohlo stát za to :) . My jsme se vytasili s naší nákupní scénkou, kdy jsme odrovnali prodavačku...nejdřív já při nákupu šátků pro babičky (prodavačce jsem však trvdil, že to mám pro dědu :)) ) a Ota při nákupu stejného produktu ji dorazil hláškou, že jeho matce je patnáct a že nemá přítelkyni, tím pádem jsme rázem byli v očích prodavačky za čtyřprocentní..... Při návratu jsme se shodli  na tom, že dnešní rozdělení do skupin zafungovalo, a tak žřejmě nezůstane u jedné dělené prohlídky....přece jen už cestujeme nějakou dobu a trocha oddychu od ponorkové nemoci neuškodí...obzvlášť, když si uvědomim, že prohlídku ponorky máme na programu hned zítra :)) .


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru