Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

27. 11. 2012
0
0
577

13.9. Kapitola dvacátá třetí – Mlha a nevolnost  

Ráno jsme zašli na vydatnou snídani...všichni kromě mě...já si dal jen chocolate milk shake...ostatní se nacpali a pak na to po celej den nadávali :(( .  Po snídani jsem se ujal řízení, jelikož jsem dostal novou funkci, Jezdec do mlhy...protože jak skončil všerejšek, tak začal i dnešek. Při řízení jsem tak viděl jen na pár metrů před sebe a to vše bylo vylepšeno o serpentiny, které se táhly nějakých sto kilometrů podél pobřeží, které jsme si chtěli prohlédnout, ale mlha to nedovolila. Moji dnešní štaci za volantem ukončila Helča, s tim, že ji je blbě a že bude zvracet, ať okamžitě zastavim....bodeď by ji nebylo špatně, když celou cestu ležela na zadním sedadle. Po zastavení si odskočila do přilehléhlo lesíku a po chvíli se vrátila s tím, že neblila a je vše ok. Dalším na koho měl můj způsob jízdy léčivé účinky byl Ota...ten se během mé jízdy zcela zotavil a hrnul se za volnat :)) . S výměnou řidičů ustoupila i mlha a tak nic už nebránilo tomu aby jsme dnes dorazili do našeho plánovaného cíle Santa Barbary, kam jsme měli dorazit už během včerejšího dne. Po příjezdu do vysněné destinace a zajištění ubytování, jsme museli oželet plánovanou koupačku na pláži a tak jsme vzali zavděk bazénem a večerním koupáním. Poté následoval přesun na pokoj a zaloužený odpočinek na posteli.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru