Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

29. 11. 2012
0
0
584

15. 9. Kapitola dvacátá pátá – Marné hledání G. L.

Ráno jsem chtěli zajít na snídani, která byla v ceně, ale jelikož se vedle nás ubytovali i dvě družstva, jedno holčičí a druhý klučičí, tak nám to všechno vyžrali a na nás zbylo jen kafe :( . Po "vydatné" snídani jsme vyrazili směr hollywoodský chodník slávy. Mým cíle byl George Lucas, ale nebyl jsem shopnej ho najít :(( , a tak jsem vzal za vděk Alfredem Hitchkokem,  a Charlie Scheenem. Po tom co si i ostatní našli své oblíbence namátkou Arnolda Schwarzenegra, Charlieho Chaplina a Bruce Leeho, jsme nabrali směr Mullholand drive, ze kterého jsme mohli vidět proslulý nápis Hollywood, který mě osobně docela zklamal...nejspíš to bylo vzdáleností, jak mi připadal malinkatý :( . Další zastávkou bylo Beverly Hills, kde jsme si projeli pár ulic a okoukli místní haciendy. Poté následovalo focení u nápisu Beverly Hills a místní budovy radnice a zároveň policejní stanice. Jelikož bylo celý den nesnesitelný vedro, zamířili jsme na pláž. Ta nebyla zrovna blízko a nebejt klimatizace v autě asi bychom se uvařili za živa. Na pláži jsme hledali Mitche a Pamelu, ale ostrouhali jsme...lidi říkali, že Mitch je v baru a Pam na plastice :( . Poté jsme náhodou cestou na Venice beach objevili barák Hanka Moodyho, k naší smůle zrovna nebyl doma, a tak já a Ota, jsme mohli říct, že jsme byli na místě činu Californication :) . Okolí domu nebylo nic moc, spíš nahánělo obavy vzhledem k tomu, jaký existence se v jeho těsném okolí pohybovali.... Další zastávkou bylo letiště, ze kterého jsme měli následující den odlítat a zároveň i půjčovna aut, kde jsme se měli vzdát svého oře, který nám byl po celou dobu našeho putování druhým domovem a zároveň velkou oporou. Vše bylo dá se říct v jedná přímce jízdy a tak cesta k motelu, byť byla dlouhá uběhla celkem rychle. Těsně před motelem jsme zastavili ještě Helče, aby si mohla doplnit zásoby alkoholu :)) . Byl problém s placením u Miloše, ale Ota měl dost v hotovosti a tak to nakonec cáloval on. Po příjezdu k motelu, jsme vynosili všechen bordel z auta s tím, že se pokusíme během zítřejšího dopoledne nastrkat ho do kufrů...osobně si to zatim nedovedu představit, protože jestli jsme v něčem nezáháleli, tak to bylo v nákupech suvenýrů a pořizování dárků pro rodiny a známé...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru