Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

01. 12. 2012
0
0
785

Závěr

Po příjezdu domů jsem jako správný milkoholik, vylábal celé balení mléka, pak do sprchy a do postele. Ráno jsem si dal za úkol, jelikož nastala výluka v NHL, zařídit vstupenky pro sebe a tátu na hokejový zápas mezi Slávií a Kladnem, kde jak se později ukázalo hráči ze zámoří naprosto dominovali. Ihned ráno, kupodivu jsem nespal tak dlouho jak jsem čekal, jsem vzal stejně hubenou portmonku jak já :(( a vyrazil... Sakra co se nestalo, při odchodu z domu se mi podařilo nevídané...zabouchnul jsem si dveře :(( . Karta na vstup, jak jsem si zvyknul v Americe, mi byla vcelku na nic... Aklimatizaci jsem si představoval trochu jinak, než že strávím další den na sluničku a mimo domov...jedinou útěchou mi mohla být naše zahrada, ale to čekání na pracující členy rodiny, než se vrátěj z práce..... Na konec jsem se jich dočkal, vyrazil na hokej, užil si ho a čekal mě návrat do práce :( . V práci skoro nikdo nebyl protože ten samý den, kdy jsem se vrátil, tak se pořádal výjezd do Beskyd, takže žádný fanfáry :( . V práci jsem se přivítal s kolegy Ivou a Otou, na které jsem se nejvíce těšil. Poté i s bývalým vedoucím Fandou. Sdělili mi zajímavé novinky. Z těch vyplynulo následující...kvalitně mi celou dobu co jsem byl v tahu mili prdel... to jsem ocenil, pač po celou dobu výletu jsem neměl vlka :)) . Překvapila mě moje spolusedící kolegyně, která taky donášela, mimo jiné to, že si občas zahraju karty, což starosta nedokázal překousnout. A měl i další výhrady (jako, že nemakám naplno...alspoň že drbny jedou na stodeset procent :)) )....možná by mu prospělo, kdyby si od tý moci a všemocném rozhodování trochu odpočinul, jinak z toho totálně zmagoří. V tuhle chvíli nejspíš má v makovici pouze to jak bude porevolučním nejdéle sloužícím nejvyšším :(( . Má nejspíš nakročeno, neboť měl mimojiné i problém s délkou výletu, ale v tom mu budu schopnej plně vyhovět, pač až dojde na Brazílii, tak už STOPRO spolu nepotáhnem za jeden provaz...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru