Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vždy len ona

29. 01. 2002
2
2
1363
Autor
mhruzik

Nieco zo staršej proveniencie. Trochu recesné!

Vždy len ona


Hľadím na ňu.
Je skrytá pod slnečníkom,
tieň ju chladí.
Hľadím ju svojimi prstami,
hmatám tie jemne vypracované
a priam až so strojovou presnosťou
vymodelované kontúry.
Priviniem si ju k telu,
privriem oči
a vnímam jej vôňu.
Je sladká a pritom
prchká i výbušná.
Túžim ju mať.
Odnímem jej jemne klobúčik
a ona - pssst!
Špúlim ústa.
Prijmem ju
so zavretými očami.

Vždy je to Coca Cola.

2 názory

majolg
24. 03. 2007
Dát tip
je to super,necakala som nieco takeho....chvalim:)))vyborne!!!

majolg
24. 03. 2007
Dát tip
je to super,necakala som nieco takeho....chvalim:)))vyborne!!!

zzabka3
21. 02. 2006
Dát tip
celá báseň je krásna, počas čítania veršov vo mne evokuje lásku k žene...ale posledný verš to vyvracia, je neočakávaný, nápaditý a tvorivý...to je zrejme moderná lyrika, ale moc s tým nesúhlasím. nepáčia sa mi takéto konce...je to ľúbostná lyrika, nežná, znamenitá a mala by sa tak aj skončiť. ale zasa je to na samom autorovi ako sa rozhodne dokončiť svoju báseň.

reya
29. 01. 2002
Dát tip
:)))) *t

Naso
29. 01. 2002
Dát tip
aj som čakal, že pointa nebude o slečne, aj som sa dočkal... Téma to je už tuším staršia (kolujú napr. vtipy o žene, z ktorej sa nakoniec vykľuje fľaša), ale každý z nás občas objavuje objavené. (ja ináč coly nepijem už od augusta ´98 v rámci môjho súkromného boja proti nadnárodným monopol a ich agresívnym reklamám, ale to sem ani nepatrí...)

Krel
29. 01. 2002
Dát tip
!!!! :-))) !!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru