Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlý anděl vlastním jménem Koks.

22. 01. 2013
0
6
759
Autor
guru1

Drogy přinášejí smrt a tak jsem si dovolil na toto téma složit báseň, abych vyjádřil svůj osobní nesouhlas k používání tvrdých drog.

Padlý anděl vlastním jménem Koks.

Jsem padlý anděl vlastním jménem Koks,

jó lidi, život je tvrdý, tvrdší nežli box,

vykopli mě z nebe, měli mě už dost,

blbci! nesnáší sníh, bílá je tam pouze kost.

 

Je tam nuda, vůbec jim tam nesněží,

na můj bílý sníh tam nikdo nevěří,

lidi vy jste jiní! zasněžím vám celý svět,

a ty malá do očí mi přitom hleď!!!

 

Ach lidi mám vás tak strašně hodně rád,

jsem váš bílý ,věrný a lstivý kamarád,

zbavím vás vaší deprese, trápení i otěží,

tak nastavte dlaň, ať vám do ní nasněží.

 

Je tu se mnou i můj bratr, anděl smrti,

miluje, když dlaň se s jehlou krásně vrtí,

působí tu totiž i jeho tvrdý, ale věrný syn,

má též zvláštní jméno, jmenuje se Heroin.

 

Lidi! milujeme dobré jídlo, obzvlášť tu mozkovou kůru,

vznášíme se s vámi přitom tak lehce vzhůru,

vždyť fetuje už skoro celý svět, i vaše vlády,

ty mají obzvlášť výnosy ze sněhu tak tuze rády.

 

Je to zde tak překrásný, létající, bílý svět,

sníh milují všichni, otec, matka i starý děd,

mě i andělu smrti se tu skvěle daří,

když děravým zákonem strestán je, kdo naše dílo maří!

 

Jsem padlý anděl vlastním jménem Koks,

jó lidi, život je tvrdý, tvrdší nežli box,

zůstanu vám věrný i můj bratr anděl smrti,

milujeme vás! vy zvláštní lidi a vezmem si i vaše děti.


6 názorů

guru1
25. 01. 2013
Dát tip

Nevím zda to padlo či ne. Mé poslání je psát o věcech co se nás týkají a co jsou negativní. Někdo musí lidi budit, aby se zamýšleli nad tím, že pokuď to ve všem i ve vztahu k přírodě, ve vztahu lidí mezi sebou takhle půjde dál tak nemáme žádnou budoucnost a zabijeme i naše děti. Já pracuji s energií, s pyramidou a duchovnem a cítím a vím, že nění něco v pořádku. Mě mý učitelé ukládají o tom psát což činím a taky lidem pomáhat v léčitelském směru coč dělám taky. Proto si každý musí vybrat sám zda ho moje články a básně osloví či ne. Nikomu nic nevnucuji. Zde platí pravidlo žít a nechat žít.

Guru


guru1
24. 01. 2013
Dát tip

Juno,

to je věc názoru. Myslím, že lidi co s drogy laškují neodradí nic i kdyby byl text jakkoliv tvrdě napsán. Jde jen o to snažit se i mírnější formou na ten problém podívat a uvědomit si konsekvence. Když to nejde tvrdě tak třebas humornou básnickou tvorbou.. Lidi si člověk získá humorem když už nic jiného nepůsobí.

Guru


guru1
23. 01. 2013
Dát tip

Juno,

na toto téma bylo už napsáno dost úvah, fejetonů apod. Já to chtěl pojmout jinak. Myslím si, že nejen dropin, ale i reklama VZP dělá dost kampaní a reklam kde upozorňuje na nebezpečí drog, ale formou veršů toho bylo napsáno málo. Není to žádné básnické veledílo, ale myslím, že zpracování ukazuje na to pravé. Nechci lidem nějak kázat nejsem doktor a ani politik, ale nicméně díky nespokojenosti a beznadějnosti v naší společnosti se uchyluje stále více lidí k užívání drog, aby unikli problémům, a tak musí proti tomu bojovat každý jak nejlépe umí. Když bude celý svět na drogách nebude v budoucnu nikdo schopen normálně žít a rozvíjet společnost a taky se mi příčí to, že na tom jisté kruhy bohatnou. Každý člověk může za něco morálního bojovat ať už slovem a nebo písmem.

Guru


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru