Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vojna nesmrteľných- Upír 3. Kapitola

26. 01. 2013
0
0
302
Autor
rokaj

„Čože?!!!“ Vykríkla žena sediaca v kresle uprostred obrovskej miestnosti. Okolo nej stálo niekoľko mužov i žien a snažili sa ju upokojiť.

„Ako to, že porušili zákon?!!“ Vykríkla opakovane.

„Kráľovná, prosím, upokojte sa.“ Odvetil muž z davu.

„Áno, upokojte sa...naši muži sa o to postarajú.“ Dodal ďalší.

„Ako sa mám upokojiť, keď Layla porušila najvyššie pravidlo?!“ Hovorí nervózne žena v kresle. Je mladá. Vyzerá tak na dvadsať rokov. Dlhé blond vlasy má voľne rozpustené a jej krvavočervené oči prekrásne žiaria na jej bledej pokožke. Žiadna vráska, náznak hnevu na jej tvári a i tak je nahnevaná. Zovrie ruku v päsť a rozdrví v nej porcelánovú šálku, ktorú držala v ruke. Krvavá tekutina sa rozleje na zem. Zoviera ruku naďalej a ignoruje ostré črepiny, ktoré ju práve dorezali. Je to samotná kráľovná upírov, Nariko.

„Podľa našich zvedov zomreli všetci, čo sa nachádzali na námestí.“ Ozve sa žena stojac vedľa rady mužov.

„Musíme kontaktovať Loveckú asociáciu.“ Ozve sa muž, ktorý stojí najbližšie ku kráľovnej.

„Čo urobíme s Laylou?“

„S Laylou?“

„Zabiť!“

„Áno, zabiť!“

„Nie!“ Skríkne Nariko a utíši tak všetkých v miestnosti. „Ja som tu kráľovná a ja rozdávam rozkazy.“ Povie už pokojnejším hlasom.

„Vaše veličenstvo, musíte pravidlá, ktoré ste sama vydala.“ Ozve sa muž, ktorý je k nej najbližšie. Je starší, vyzerá ako šedivý dedko. Je to komorník. Pomáhal Nariko od doby, čo sa narodila. Je jednou z mála bytostí, ktorým Nariko bezprostredne verí a hlavne, ktoré poslúcha.

„Ja viem...ja viem.“ Odvetí Nariko. Zákon jasne hovorí, že ten, kto poruší pravidlá stanovené Radou starších bude prísne trestaný. Layla porušila ten najhlavnejší: ‚Uschovanie tajomstva‘. Ľudia sa nikdy nemali dozvedieť, že upíri existujú. Za porušenie tohto zákonu platí jedno...smrť.

„Je to vaša povinnosť.“ Dodá komorník.

„Iste.“ Odvetí Nariko a postaví sa z kresla. Všetci v miestnosti spozornejú. „Zoberte najlepších mužov a bežte zničiť krížencov v meste. Layli sa nikto nedotýkajte. O ňu sa postarám ja s Radou.“ Prikáže im Nariko a začne kráčať k ním. Prechádza okolo nich, no ani na jedného sa nepozrie. Komorník chvíľu čaká a neskôr sa vydá za Nariko. Nasleduje ju ako tieň. Snaží sa byť pri nej vždy a vždy plní to, čo mu prikáže.

Obaja opustia miestnosť a keď sa zatvoria dvere, Nariko sa zastaví. Komorník urobí to isté. Kráľovná sa zahľadí do stropu. Privrie oči. Komorník k nej príde bližšie a potľapká ju po pleci. „Viem, že pre vás znamená mnoho. Pomôžte jej. Nájdite zdroj. Obaja dobre vieme, že Layla by niečo také neurobila.“ Prihovára sa k nej komorník.

Nariko zatvorí silnejšie oči a vzdychne si. „Zoki....“Dodá šeptom.

 

 

 

„Točte to!!!“ Zvrieskla Layla po partii reportérov. Tí sa okamžite prichystali na akciu, ktorá byim mohla vyniesť priveľké peniaze. Zakrvavené deti, ktoré sa prechádzali po zničenom námestí sa utíšili a zastavili, keď im dal jeden z mužov príkaz. Layla ich mala pod palcom. Boli pod kúzlom, ktorému sa nemohli vyhnúť.

„Pripravený?!“ Skríkla po nich Layla.

„I-iste.“ Odpovedala reportérka ustrašene.

„Tak ideme nato.“ Dodá Layla a obráti sa k mužom, ktorí sú s ňou. „ Pripravte sa, teraz príde náš okamih.“

„M-môžete.“ Upozorní ich kameraman a pozorne všetko natáča.

„ Vitajte vy ľudské špiny!“ Pozdraví Layla kameru. „ Konečne prišiel čas, aby sa ľudstvo dozvedelo pravdu. Pravdu o nás. Celý život ste žili v klamstve. Tento svet je iný, ako sa môže zdať. Už tisícročia vás obklopujú monštrá a démoni.“ Vystrie ruku a luskne prstami. V dlani sa jej vytvorí ohnivá guľa. „Áno, vy duté hlavy. Mágia existuje!“ Zakričí a vycerí svoje tesáky, ktorými sa tak rada pýši. Jej oči naberú krvavočervenú farbu a jasne zažiaria.“ Upíri!!!!“ Zakričí a zodvihne ruku do vzduchu. Ohnivá guľa jej vyletí z dlane a vo vzduchu vybuchne. Kameraman všetko pozorne natáča. Nechce nechať nič nazmar. Za toto ich možno i povýšia.

„Týmto vyhlasujem ľudstvu vojnu!!!“ Vykríkne Layla a muži za ňou zodvihnú ruky do vzduchu a tiež zakričia to isté, čo ona. Krvavé deti to berú ako povel a rozbehnú sa do rozsiahlych ulíc. Ničia všetko, čo im stojí v ceste. Či už sú to autá, ktoré škriabu svojimi dlhými pazúrmi alebo niečo iné. Začína sa ozývať i štekot vyplašených psov, ktorí sa snažia chrániť svojich pánov a domovy pred príšerami, ktoré ich napadajú. Kameraman nestíha uhýbať s kamerou. Napokon však ostane sledovať Laylu a dvojicu mužov, ktorí sa začali smiať. „Skaza ľudstva, je prichádza...“ Šepne Layla a z jej tela začnú vychádzať obrie čierne netopiere, ktoré sa svojimi tesákmi zahryznú reportérke do tváre. Napadnú všetkých v okolí okrem kameramana, ktorý toto všetko točí. Layline telo sa premení na roj netopierov. Jej smiech sa ozýva okolím a prekrikuje pípanie áut, štekot psov a vystrašených ľudí.

Z východnej časti sa ozve niekoľko striel. Obaja muži spozornejú a spoločne s kameramanom sa pozrú tým smerom. „Prišli.“ Povedal blonďavý i čiernovlasý muž naraz. Obaja urobili to isté, čo Layla. Premenili sa na množstvo netopierov a zmizli preč. Kameraman ostal stáť na mieste a všetko sledoval. Akoby zázrakom sa mu všetci vyhýbali. Všetky tie monštrá. Nestíhal natáčať. Z východnej časti vybehne skupina tajuplne odevných mužov so strelnými i sečnými zbraňami a spoločne bijú krvavé deti a chránia obyvateľov. Kameraman neprestáva natáčať, no uteká preč. Teraz tu už nie je vôbec bezpečie. Guľky tu lietajú úplne všade. Potrebuje sa čo najrýchlejšie dostať domov, kde môže tento vzácny materiál spracovať a predať. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru