Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psí pohled na věc

27. 01. 2013
1
2
649
Autor
Podracký

- Tak nám zvolili prezidenta, řekl jsem a šťouchnul do Berryho nohou. 

 

Pes ležel pod stolem a soustředěně se snažil zuby odšroubovat víčko z plastové lahve od minerálky. 

 

- Co? podíval se na mně trochu nechápavě.

 

- No prezidenta že máme.

 

- Aha, odtušil dost nezúčastněně. Bylo to tak trochu nad jeho logiku. Kdyby měl jeden z těch dvou kandidátů v ruce třeba šunkovou kost, asi by to bylo jasný. Ale když oba nabízejí jenom teoretický kosti, a fakticky kus masa nikde, to máte pak těžký. 

 

Připustil jsem, že na té psí logice něco je. 

 

- A taky píše Lojza Nebel z nádražky, že prej je rád, že Vašek Klausů nemusí emigrovat. 

 

- Chápu. Mně by se v týhle zimě taky nikam nechtělo, přikývl pes a přidržel si lahev packou. Brrr.

 

- On by emigroval stejně někam do tepla. 

 

- Tam by se mi taky nechtělo. Mám moc chlupů, zabručel pes a sklopil zvednuté ucho. Von chlupy nemá?

 

- Nevim, musel jsem přiznat. Nikdy mně nenapadlo něco takovýho zjišťovat. 

 

Pes ztratil zájem a pokračoval v ohlodávání lahve. Konec konců, bylo to asi rozumnější než přemýšlet, jestli je lepší zrovna Miloš nebo Kníže. Musel jsem přiznat, že má recht. Příště budu vybírat někoho s šunkovou kostí. 


2 názory

Podracký
27. 02. 2013
Dát tip

Dík, chybu opravím. Není z neznalosti, jako spíše překlep kombinovaný provozní slepotou :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru