Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SUPERJEŽIŠ 2013 - supervyhodnotenie

08. 02. 2013
3
7
855

Takže na úvod - som rád, že sa vôbec niekto zúčastnil. Ale ako sa vraví, na veľkosti a hustote ochlpenia nezáleží. Tentokrát som nechal po uzavretí súťaže trochu času na hlasovanie, ale s výsledkami to moc nepohlo. Takže tu sú:

1. miesto obhájila: Electra*, pretože sa jej podarilo dosiahnuť najmenší počet tipov a to konkrétne dva!

Špeciálne uznanie Ježiša Vykupiteľa získava: Sněžka. Jej nápaditosť ma vcelku uchvátila, hoci musím uznať, že v tomto kole nebolo slabého diela. Kríž svätého Petra (cena pre miláčika publika) získava oran.

A nakoniec mám tú česť udeliť cenu Judáša Iškariotského pre literárnych impotentov a neumětelov všetkým autorom, ktorí sa nezúčastnili. Teda okrem mňa. Gratulujem!

 

P.S.: Všetky diela sú k nahliadnutiu v klube SUPERJEŽIŠ.


7 názorů

jako zastuipce neumistenych gratuluji vitezum :-)

orane, tak se s tim netahej, poves si ho na zed :-)


oran
08. 02. 2013
Dát tip

no, hlavne neni hakovy. (u syda clovek nikdy nevi :-p)


A.H.
08. 02. 2013
Dát tip

A já v jednom kuse zkoumám, kam mi zmizel z kříže Iesus. A ty mezitím trčíš tu. :D


Sněžka
08. 02. 2013
Dát tip

Kristuskova noho, to je nadělení!Gratuluji Ježíšovi, že mu nevypadaly hřeby a všem (včetně impotentů - literárních) to zaplať BUCH!

:o)


oran
08. 02. 2013
Dát tip

Electro! s vitezstvim prichazi i velka odpovednost, doufam, ze je ti to jasne :-p ja se zas kurva budu tahat s krizem, to sem cely ja.. :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru