Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otevřený dopis vedení literárního serveru pismak.cz ohledně porušování platných zákonů ČR

13. 02. 2013
2
70
2162
Autor
Martin D.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Toto dílo, nebo jeho část, včetně diskuze pod dílem a historie díla, může být přezkoumáno soudním znalcem a v případě trestněprávního řízení použito jako důkaz.

Otevřený dopis vedení literárního serveru pismak.cz ohledně porušování platných zákonů ČR:

Dobrý den, přátelé. Čas je drahý, tak přejděme rovnou k věci. Zhruba před týdnem jsem byl kontaktován svým přítelem vystupujícím na literárním serveru pismak.cz (dále jen „písmák“) pod pseudonymem „Heřman Novák“ (dále jen „HN“) ohledně zarážejících postupů ze strany vedení písmáku. Uživatelský účet HN zde byl zablokován v reakci na skutečnost, že si dovolil veřejně poukázat na závažné porušování zákonů ČR, konkrétně § 354, zákona č. 40/2009 Sb. trestního zákoníku a § 184 zákona č. 40/2009 Sb. trestního zákoníku, ze strany uživatele „papouch“ (dále jen „papouch“). Pomlouvačného stalkera papoucha ponechme stranou a věnujme se mnohem většímu problému, ve který boj HN za dodržování platných práv ČR v rámci písmáku vyústil. Předmětem tohoto dopisu je osoba, skrývající svoji identitu za uživatelským účtem „Admin A“ (dále jen „Admin A“). Nepopírám, chování HN bylo značně kontroverzní, nikdy ovšem nepřekročilo meze jak pravidel písmáka, tak platných zákonů ČR. O to je horší, že platné zákony ČR nedodržuje osoba, od které by se to přinejmenším očekávalo. Tato osoba je Admin A. Časté spory mezi HN a Adminem A, kdy například Admin A v neslouladu s platnými pravidly písmáku (dále jen „pravidla“) zablokoval některé z děl publikovaných HN pod smyšlenou (pod dílem publikovanou) záminkou (a tak se dopustil pomluvy – nepřípustné dokonce i dle uvedených pravidel písmáka) vyvrcholili nejprve zablokováním IP adresy pracoviště HN (dále jen „IP adresa“) , později zablokováním přístupu k uživatelskému účtu HN (viz příloha č. 1). Vedení písmáku sice v pravidlech a v patičce webových stránek písmáku bezvýhradně zaručuje autorům jejich autorské právo (viz příloha č. 2), skutečnost je však jiná. Zablokováním IP adresy a uživatelského účtu HN Adminem A porušil Admin A zákon č.121/2000 Sb. , například §18 nebo § 44, v případě děl politického charakteru porušil Admin A dokonce čl. 17 Listiny základních práv a svobod. Dovoluji si upozornit, že se při registraci na písmák mezi uživatelem a vedením písmáku neuzavírá žádná smlouva. Tuto skutečnost si lze vyložit tak, že uživatel je nejenom vlastníkem autorských práv, ale i majitelem samotného díla. Připsání smlouvy do pravidel a přepsání patičky webových stránek se bude vztahovat pouze na nově registrované uživatele písmáku, nikoliv na ty, kteří se již registrovali. V případě stávajících uživatelů by se v případě takového neoprávněného zásahu mohlo jednat o delikt krádeže ze strany vedení písmáku. V souladu s § 12 zákona č. 121/2000 Sb. žádám okamžité zpřístupnění děl uživatele HN, případně umožnění přístupu HN k digitální databázi písmáku, dále žádám vedení písmáku o zaslání na níže uvedenou emailovou adresu kontaktních údajů Admina A. S těmito údaji bude zacházeno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.. Pokud HN nebude vyhověno, budeme muset uvažovat o podání trestního oznámení. Naším zájmem není písmák poškozovat nebo rozvracet, spíše naopak – HN je považován za dobrého autora a jeho zablokování samo o sobě znamená pro písmák výraznou ztrátu – doufáme, že v reakci na tento dopis písmák zkvalitní své služby. Současně nás mrzí, že celá věc musela dojít až sem. Pokud se Admin A veřejně omluví, je HN ochoten zastavit příslušné kroky nejenom vůči osobě Admina A, ale byl by ochoten přehlédnout i delikty papoucha. Tato omluva Admina A bude využita v rámci internetové prezentace HN. Pokud má písmák nějakou úrověň, odstoupení Admina A je, vzhledem k povaze situace, považováno za samozřejmé. Aby se předešlo případným pochybnostem, HN si přeje řešit celou situaci zcela transparentní cestou, formou díla na písmáku. Dále prosím možné svědky ochotné v případném trestněprávním řízení svědčit ve prospěch HN aby mne kontaktovali pomocí níže uvedeného emailu.

S pozdravem

Martin D. KbL

emailová adresa: martin.d.k.b.l@seznam.cz

příloha 1:

zablokovaný uživatelský účet

příloha 2:

patička internetové stránky

70 názorů

helgard
15. 03. 2013
Dát tip

Movsar Hlavní líčení proběhne někde v koupelně kde se redaktoři prozy a poezie nalíčí jako šašci a vyrazej odpovídat a dotazy pisatelů....


StvN
11. 03. 2013
Dát tip

Mel jsem na mysli, ze by doslo ke sporu:)

Proto je ten bod sporny. Jak by se asi hajil majitel serveru? Pripominam, ze jde o zmenu kategorie dila v pripade, ze ji autor zamerne zvolil spatne za ucelem zviditelneni se na hlavni strane serveru. 


Martin D.
11. 03. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli StvN, zadny sporny bod to neni, pokud ovsem autorska prava na jednotliva dila skutecne patri jejich autorum, jak se pismak zarucuje v paticce internetovych stranek. Z toho lze vyvodit, ze vedeni pismaku bud krade, nebo nerika svym uzivatelum pravdu, tedy lze. Myslim si, ze konkretne za tento delikt (poruseni §44) je pokuta ve vysi 100000 kc, pokud by ovsem k soudu skutecne doslo. My pismak o penize pripravit nechceme, my pozadujeme spravedlnost a ferovy pristup k uzivatelum pismaku. To je take duvod, proc ma uzivatel Admin A stale prilezitost se panu HN omluvit a tak usetrit vedeni znacnou sumu rezijnich nakladu :-) s pozdravem KbL

StvN
04. 03. 2013
Dát tip

To je myslim pomerne sporny bod. Kazdopadne dekuji za konkretni priklad. Zajimalo by me, jak by si s tim soud poradil a klidne bych do toho sel. Asi tu bude trochu v kolizi pravo majitele serveru, nebo ten nema zadna prava, jak si tu zajistit poradek?


Martin D.
04. 03. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli StvN, aby Vas inzenyry clovek vsude vodil za rucicku :-) Tak napriklad pan Admin A se priznal k tomu, ze presunul nektera z del pana HN z urcite kategorie, kterou k dilu priradil HN, do jine kategorie bez svoleni pana HN. Tim se Admin A dopustil poruseni §44 odst. 1 pism. a). To by jste vazne nedokazal najit sam? Dale, u soudu samozjeme jeste nejsme. To jestli bude nebo nebude soud zalezi ciste jenom na panu uzivateli Admin A a na tom, jestli se panu uzivateli HN omluvi. vazeny pane Polakovic, vite, diskutovat s temito lidmi, to je jako meditace. Clovek si srovna myslenky a tak nejak celkove nacerpa energii. Mohl by jste to take zkusit :-) Ohledne Vasi nabidky zpristupneni del pana HN panu HN dam obratem vedet. Za sebe jsem rad, ze se veci zacali posouvat pozitivnim smerem a snad se budeme moci vyhnout trestnepravnimu rizeni :-) s pozdravem KbL

StvN
27. 02. 2013
Dát tip

Ja jsem se ptal, jaky bod toho zakona je porusovan. Neptal jsem na to, jestli si ten zakon muzu nebo nemuzu precist. S timle bys u soudu neobstal. Nestaci rict, ze je nejaky zakon porusovan. Musis rict v jakem bode a podat o tom dukaz. Nebo ne? Tak se ptam znovu. Zajima me tvuj pohled. Jinak bych se neptal. Ja zadnou chybu nevidim, ale treba mi ji ukazes. 


Admin A
27. 02. 2013
Dát tip
nevim, stale mi od Vas neprisla zadna reakce. A ani žádná nepřijde.

Dero
27. 02. 2013
Dát tip

Vy tady pořád diskutujete? To se musíte fakt hodně nudit. :)

Vážený pan Heřman si může kdykoli o přístup ke svým dílům zažádat. Že jste tak vstřícní komunikaci, tak stačí na mém mailu, nebudu trvat na doporučeném dopise. ;)


Martin D.
27. 02. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli StvN, nejprve Vam doporucuji precit si mnou uvedene pararafy autorskeho zakona. Kazdy, kdo si je precetl, nemuze mit v teto veci zadne pochyby. Prepis autorskeho zakona si muze kdokoliv, tedy i inzenyr, vyhledat pomoci sluzeb google.cz :-) vazeny pane uzivateli NeoOpica, nechci do problemu zatahovat dalsi osoby, ktere s touto veci nemaji nic spolecneho - proto jsem radeji nic neslysel, necetl. Jestli nemate nejake prinosne poznamky, ocenil bych, kdyby jste se zde jiz nevyjadroval. vazeny pane uzivateli Admin A, nevim, stale mi od Vas neprisla zadna reakce. Ujistuji Vas, ze tento problem sam od sebe nezanikne, jak jste si zde zrejme zvykl. Za ctrnact kalendarnich dnu jste stale nebyli schopni zprostredkovat panu HN pristup k jeho dilum. Pokud svuj pristup zasadne neprehodnotite, budete jiz brzy celit dusledkum Vasich cinu. s pozdravem KbL

Admin A
25. 02. 2013
Dát tip

Jsem stejného názoru, jako vážený uživatel NeoOpica :)


Martin D.
25. 02. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli Admin A, to jsme si asi nerozumeli. Ja od Vas nezadam doznani Vasich cinu, o tom co Vy zde pachate nemuze byt vubec pochyb. Ja od Vas zadam verejnou omluvu za to, ze jste zablokoval, pripadne podal podnet k zablokovani, uzivatelskeho uctu pana HN. Zda se ze zdanliva anonymita internetovych uctu dodava lidem falesny pocit bezpeci. Pokud by jste vazne byl takovy hrdina na jakeho si zde hrajete, tak by Vam urcite nevadilo zaslat svoji adresu trvaleho pobytu na vyse uvedenou emailovou adresu nebo by jste sam uz davno pana HN ohledne teto veci kontaktoval. Takto se mi jevite jako obycejny zbabelec, ktery se snazi svalit vinu za sve skutky na ostatni. Vubec se panu HN nedivim, ze mu Vase osoba tak hrozne vadi. vazeny pane uzivateli NeoOpica, pokud si jiz neprejete byt informovan o prubehu cele veci, dole mate takove tlacitko kterym muzete zamezit tomu, aby Vam odtud chodila aviza :-) S pozdravem KbL

StvN
25. 02. 2013
Dát tip

Jakym zpusobem a ktera konkretne cast autorskeho zakona je porusovana. Predem dekuji za vysvetleni. 


Admin A
24. 02. 2013
Dát tip

Já na nikoho nic nesvádím, veřejně se zde přiznávám, že jsem heřmanovi smazal několik komentářů pod několika díly a dvě díla jsem mu odsunul z hlavní strany Písmáka.

A teď běž na mě podat trestní oznámení :)


Martin D.
24. 02. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli petr.ix, ja Vase komentare take moc nechapu :-) s pozdravem KbL

Martin D.
24. 02. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli Admin A, pan Polakovic se zde sam oznacuje jako provozovatel. Pan Polakovic Vam pravdepodobne zpristupnil urcite technicke moznosti, ktere jste ovsem Vy nemel zadne pravo pouzit. Provozovatel rozhodne vubec nemusi byt odpovedny za to, jak vy na pismaku pusobite, nicmene by mel zaridit napravu problemu, ktere Vy pusobite, kdyz je o nich uvedomen. Krivou snahu svest odpovednost za svoje ciny na nejakou treti osobu povazuji za znak nejnizsiho charakteru, jaky vubec muze jedinec projevit. Co si kdo navari, at si take sni, ne?

Admin A
24. 02. 2013
Dát tip

Vedení serveru je Dero, ten se, pokud se nepletu, vyjádřil. To, že zde stále ještě jsi, je projev jeho dobré vůle.


Martin D.
24. 02. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli Admin A, ale jisteze zde autorska prava porusovana jsou, to neni vec spekulace, to je proste fakt. Viz odstavec 4 zde uverejneneho meho dopisu. Uzivatelsky ucet pana HN je blokovan, jestli jsou dila pana HN pristupna nekde z jeho uctu, je nepodstatne. Proto take zadam v dopise o zpristupneni del pana HN, v souladu s § 12 zakona 121/2000. Pokud jste je samozrejme nesmazal :-) Jestli dila nezpristupnite, bude mit vedeni pismaku velky problem. To, ze cela vec zatim nebyla predana PČR je jen a jen projev dobre vule pana HN, ktery Vam dava cas vzniklou situaci vyresit dohodou. Dale, pokud podle Vas pan uzivatel HN zde pravidla porusil, zadam Vas o nejaky relevantni doklad teto skutecnosti. A nechci nic stylu "jedna pani povidala" :-) Pravidla pismaku samozrejme nikdy neprevisi platne zakony ČR. Body, ve kterych si Vami uvedena pravidla pismaku protireci s platnymi zakony ČR, by bylo mozne dokonce i klasifikovat jako schvalovani trestneho cinu nebo navadeni k trestnemu cinu. O moznosti zaslat avizo i uzivatelum, kteri se zde doposud nevyjadrili, jsem se dozvedel teprve vcera. Nicmene, kdy jste co precetl, neni muj problem pokud jste to precetl :-)

StvN
24. 02. 2013
Dát tip

Autorska prava tu porusovana nejsou.


Admin A
24. 02. 2013
Dát tip
A ještě věc: ačkoliv jsi tohle veledílo publikoval již 13. února, avízo jsi mi poslal teprve 24. února v 00:29:21

Admin A
24. 02. 2013
Dát tip
* Díla žádného autora nejsou zničena, jsou maximálně přesunuta do koše daného autora a jsou přístupná jen z jeho autorské stránky.

Admin A
24. 02. 2013
Dát tip
A ty jsi pravidla Písmáka četl? Zřejmě ne, protože jinak bys tu takhle neblábolil. Heřman soustavně porušel pravidla Písmáku nejméně ve třech jeho bodech a nejen mnou byl na porušování pravidel několikrát upozorněn. Díla žádného autora nejsou zničena, jsou maximálně přesunuta do koše daného autora, odkud jsou jen z jeho autorské stránky. A zvlášť zajímavé pro tebe bude toto dílo: http://www.pismak.cz/index.php?data=text&id=810 Cokoliv jsem zde učinil, může se zdát být nespravedlivé, ale vždy jsem jednal v souladu s pravidly Písmáka. On totiž Heřman při registraci svých alternicků musel souhlasit i s výše odkazovanými pravidly. To, že je nečetl ani on, ani ty, je jen jeho problém.

Martin D.
24. 02. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli Admin A, to ale byla doba, nez jste se konecne ozval. Alespon mame potvrzene, ze jste dopis cetl a my muzeme pripadne pristoupit k dalsimu kroku. V pripade Vami zminovanych "zpravodajskych serveru" je samozrejme situace uplne jina. Zaprve, pravni podminky mezi uzivatelem a provozovatelem jsou jasne vymezene, casto se uzavira pri registraci mnohastrankova smlouva kdo co muze a s cim vsim uzivatel souhlasi. To zde na pismaku proste neexistuje a HN je podle autorskeho zakonu zcela v pravu. Zadruhe, na "zpravodajsky server" vetsinou uzivatel neposila sva literarni dila, ktere jsou jednoznacne majetkem uzivatele a vedeni serveru uzivateli k dilum blokuje pristup, pripadne je rovnou nici. Jestli se zde uz nekdo pred nami nemohl domoci svych autorskych prav, vedeni by melo vyrazne prehodnotit svuj pristup k uzivatelum. Ja se rozhodne nezastavim, dokud spravedlnosti nebude ucineno za dost. Myslim si, ze to pro Vas bude nova, zajimava zkusenost :-)

Admin A
24. 02. 2013
Dát tip

Martine, což takhle kdybys svou pozornost obrátil na zpravodajské servery, které dnes a denně mažou komentáře v diskuzích pod články a blokují přístup na stránky nejednomu uživateli.

Tohle už tu bylo mnohokrát a podobné pamflety jsem četl nejen zde. Jejich autor po nějaké době zjistil, že ze sebe dělá akorát idiota, buď odešel úplně, nebo si vytvořil účet nový a tvářil se, jako by se nic nestalo :)


Martin D.
24. 02. 2013
Dát tip
Vazeny pane uzivateli StvN, ja jsem sem neprisel hajit zadna prava na slusne zachazeni, ja jsem sem prisel hajit autorska prava pana HN. To je velice podstatny rozdil - mozna Vam to, kdyz jste ten inzenyr, hned nedoslo. Pokud jste si pral, abych s Vami jednal lepe nez s "obycejnymi uzivateli", mel jste se sam uz drive chovat na urovni :-) Vazeny pane uzivateli petr.ix, jedna se pochopitelne o prilohy dopisu :-) V pripade sporu na softwarove pude byvaji dukazem diskove jednotky serveru provozovatele Jinak obdivuji hru vedeni pismaku na mrtveho brouka. Upozornuji na skutecnost, ze nedela nic uz skoro dva tydny. A HN nehodla cekat vecne. s pozdravem, KbL

Movsar
20. 02. 2013
Dát tip

myslíš jako hranolky nebo americké brambory?


Movsar
18. 02. 2013
Dát tip

petr.ix:

tomáš sokol kdysi kdesi říkal, že každý slušný člověk by měl alsepoň jednou v životě stanout před soudem, ať už trestním nebo civilním.


StvN
15. 02. 2013
Dát tip

Jsem vystudovaný inženýr a ano, netolerance, nerespektování, potažmo nesnášenlivost a xenofobie, se mě dotýká. Jaký smysl má hájit tu práva nějakého člověka řekněme na slušné zacházení, když zároveň ukazuješ pohrdání a neumíš si odpustit jízlivé poznámky?


oran
15. 02. 2013
Dát tip

neoopica byl na hlavu, uz kdyz dostal v prvni tride na vyzo velkou petku, to by srazilo do hlubin i plejtvaka.


Martin D.
15. 02. 2013
Dát tip
dobry den, vazeny pane uzivateli neoOpica, s diskuzi rozebirajici trestne chovani uzivatele papouch (dale jen "diskuze") jsem dobre obeznamen. Jsem si jisty ze pan HN nikoho "nenapadnul", pouze upozornil na neprijatelne a nezakonne chovani uzivatele papouch. Povazuji za zajimave, ze zatimco pan HN ma na pismak zablokovany pristup, pristup uzivatele papouch k pismaku neni nijak omezen. V pripade prokazani viny uzivatele papouch by se dalo smazani diskuze klasifikovat jako schvalovani trestneho cinu, dle § 365 trestniho zakoniku horni hranice trestu odneti svobody na jeden rok. Dale, durazne Vam doporucuji se verejne nepriklanet k blokaci jakehokoliv uzivatelskeho uctu pismaku, zvlaste kdyz jste obeznamen s § 365 trestiho zakoniku :-) I kdyz ma vedeni pismaku technicky tuto moznost k dispozici, jeji pouziti hrube porusuje jiz zminovany autorsky zakon. PS: koukam ze mate v oblibene literature Hlavu XXII :-) vazeny pane uzivateli StvN, Okrajova cast sdeleni, kterou jste se rozhodl komentovat, byla urcena pro pana Polakovice a jednalo se o vtip. Vy jste vyuceny inzenyr, ze se Vas to dotklo? :-) s pozdravem KbL

StvN
14. 02. 2013
Dát tip

Nekomu to prijde vazne, mne to prijde tristni. Jinak nevim, co vas v te Plzni uci, ale za prve inzenyrem se clovek "nevyuci", nybrz vystuduje, a za druhe standardni magisterske studium trva 11 semestru. Ale jak rikam, v Plzni to chodi asi trochu jinak. Tam se kozna clovek pravnikem vyuci za dva roky. To by ostatne odpovidalo urovni tvych komentaru. 


Martin D.
14. 02. 2013
Dát tip
dobry den, vazeny pane Polakovic, Jestli moji malickost pan Vanek zna, to nevim, ja pana Vanka neznam urcite. Toto je zde muj jediny uzivatelsky ucet, byl jsem sem prizvan HN v reakci na vzniklou situaci. Pro pripad kdyby Vas nahodou napadlo zverejnit pravou identitu HN, upozornuji Vas na § 7 zákona č. 121/2000 Sb ktery Vam zakazuje zverejnit pravou totoznost pseudonymu. Za tento cin by Vam hrozil dle § 270 trestního zákoníku trest odneti svobody s horni hranici dvou let. Za tu dobu by se clovek stihnul treba i vyucit inzenyrem na cvut :-) vazeny pane uzivateli helgard, pokud nebudou zpristupnena dila HN dle jiz zde uvedeneho § 12 zákona č. 121/2000 Sb. a bude tedy jasne, ze se vedeni pismaku nesnazi dila i autorska prava zcizit, muzeme o neziskovosti pismaku jen pochybovat. vazeni uzivatele StvN, Movsar, NeoOpica a petr.ix, myslim si, ze si zcela neuvedomujete vaznost cele situace. S pozdravem KbL

hynajs
14. 02. 2013
Dát tip

docela by mě zajímalo, komu a čím vadil Heřman..byl to sice pošahanec, ale veselej..

tak co?

 

p.s. jsou tu stovky daleko větších pošahanců až psychopatů, kteří vůbec nejsou veselí..a nevadí nikomu..hmmm


oran
14. 02. 2013
Dát tip

René, René.. proc ja to jen nemam stahnute grubre?


Dero
13. 02. 2013
Dát tip

Proč jsem dostal avízo?


helgard
13. 02. 2013
Dát tip

.....


helgard
13. 02. 2013
Dát tip

vyjádření redaktora prozy budeme vysílat na druhém programu v repríze s titulkama.....


Pravděpodobně ti dělá dobře dělat z nás dvou debily, že?

helgard
13. 02. 2013
Dát tip

vyjádření redaktora prózy budeme vysílat v repríze na druhém programu s titulky....


Dero
13. 02. 2013
Dát tip

Pro mě jste všichni René, René.


Movsar
13. 02. 2013
Dát tip

doufám, že hlavní líčení bude vysílat čt online


StvN
13. 02. 2013
Dát tip

:)

jsi idiot


helgard
13. 02. 2013
Dát tip

Prokrista pána...tak on je na světě server kam si mají lidé posílat svá díla aby se vzájemně obohatili a ačkoliv je to neziskové a bez jakéhokoliv finančního zájmu na všech stranách polezou sem právnící a jiné krysy žbleptat o porušování zákonů a listiny práv a svobod...Úroveň adminů mi stačila po pár dnech tady když jsem se začetl do úžasných vyjádření pana klasického italského sonetisty :-))) archalouse a tím mi dokázal že každej kdo reaguje na světlo a umí najít tlačítko on/off může dělat admina....a redaktora....a v takovém případě není od něho zablokování žádným porušením zákona ale důsledkem zapomětlivosti vzít si po ránu předepsané tlumivé léky....Nepochopím jak se vůbec takovéhle téma může dostat na obrazovku....jděte se vycpat a řešte si to soukromě.....


Milý Dero, s tímhle nemám od začátku do činění vůbec nic. Nejsem Heřman, nejsem Johny Joint, nejsem Martin. Ovšem nepopírám, že velice dobře znám identitu všech těchto lidí :) S většinou z nich jsem v těsném kontaktu.

Dero
13. 02. 2013
Dát tip
Stačilo, René.

Martin D.
13. 02. 2013
Dát tip
Dobry den pane Polakovic, Skutecnost, ze by jste vy technicky zablokoval ucet HN, jeste neznamena ze za to nesete vinu prave vy. Osobni zaujeti Admina A vuci osobe HN je zjevne a lze predpokladat ze prave on podal podnet k jeho zablokovani. Ovsem, pokud uzivatelske ucty mazete jenom vy, jak stoji v dodatku pravidel pismaku. Rozhodujici jsou platne dukazy, pokud uzivatel Admin A uvadi na svem ucte informaci cituji "Mazání komentářů, děl a uživatelů", neni z hlediska dukazu o jeho vine pochyb. S pozdravem KbL

Martin D.
13. 02. 2013
Dát tip
vazeny pane uzivateli StvNe interni mechanismy nuti uzivatele nejakou kategorii zvolit a ja se rozhodl pro tu ktera charakteru oznameni odpovida nejlepe :) Dale, cela vec se tyka vsech jiz registrovanych uzivatelu viz odstavec č. 4. Povazoval bych za amoralni tuto skutecnost jim neoznamit. S pozdravem KbL

Dero
13. 02. 2013
Dát tip
Účet jsem zablokoval já, trestní oznámení tedy prosím podat na mou osobu! A tyhlety deklamace si pište na blog a neotravujte jimi tady.

StvN
13. 02. 2013
Dát tip

Pokud vim, tak Dero nikdy autorum neznemoznoval pristup k dilum. Bylo by vsak tristni posilat dila na nejakou jinou adresu, nez kterou uvedl autor pri registraci, ale to je beztak na Derovi. Vzdycky se s kazdym dohodnul, cili mu normalne napis zpravu a vyresi se to. Neni duvod do soukromeho sporu tahat vsechny uzivatele serveru. Ani bych se nedivil, kdyby toto dilo nejaky admin premistil z hlavni strany. Je snad zjevne, ze tim, ze nejaky text vlozis jako dilo, bude chapan jako literarni dilo, tim spise, kdyz ho oznacis jako krimi. Takze zde nedodrzujes kategorii udalost, zaroven ztracis vaznost. Takze doporucuji napsat Derovi, pokud to minis vazne. 



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru