Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starí dostává anální sondu, kurva.

01. 03. 2013
1
1
1605

Tož kurva, ogárci a robki. U nás na dědině sa dycky nejvic šetřilo na felčárech a doktorách, kurva. Ty sa volají enem dyž duchotce, co ho máte doma v kumbálu, scipe a hrozý, že vimře a nebudó za něho ty love. Já su ale roba igelitentní a moderni, mam velikí mozog, tož kurva vim, že na lickém zdravi sa šetřiť nesmi! Každý rok vemu tchyňu, sinátora, starého, žerika, naložim to do trabanta a jedu k doktorovi, kurva, udělat servisni prohlitku.

To vite, kurva! hajzlové nesceji, nevjedi, že je to svinsky duležité, mosim je rubať nohó od stolu, abi si dali řect! Letos to bolo svinsky divoké. Řikla su Rodino, kurva, jedeme do Globusu do Holomůce, sů tam veliké jarni slevi, tož sa pakujte! A bereme aji tchyňu a žerika, abi nám domazatim co bodeme prič, nezožrali ve spiži zásobi. Tož su je obalamutila, kurva, šici sme sa namněstnali do trabanta a už sa jelo.

Šecko čupr gut, dobitkové boli klidni, tlami drželi, ale jak su pak na jedné křižovatce změnila smněr, kurva a zabočila do lesa, začali ječet, jeděli, kolik uhodilo. Ten náš doktor dobrí bydli ve starém chalupě, kurva, v lesisku, abi tam mněl klit, vite, dyž dělá ty potraty třeba, andělířkaří, tož robki u teho vřešti jak sviňa, tož abi to nikeho neoptěžovalo.

Ten Chuj sa menuje Dušan, kurva, a je to nedoštudovaný veterinář. Má čupr gut ceny za léčeni a jako gut, no ne?

Zabrzdila su před chalupó, vilezla a Dušane, kurva, bílé mesko su ti přivezla, postaráš sa mi o něj?

A Dušan, kurva, ven z chalupi, na sobě pláštěnku zakrvácanů, rukavice na miti hajzlu a Kurva, Milu! Zrovna su si řikal, žes tu dluho nebila, tož je sem přiveť!

Vitahla su z auta starého, zbitek tam zamkla, abi nědo neutekl, kurva, a starého sme pak s Dušanem dovedli donitř, kurva. Tak Hajzle, nejdřif zvážit, zabékal Dušan, tož starý musel na váhu, metrák rovný, tož čupr gut. Pak šli dolu hadri, dobitek mosil na stul kleknůť, doktor namazal olejem stolnim rukavicu a šup pjest starému do sraciho otvoru! Lidi zlati, takové zaburácání ste už dluho neslišali! Mosila su starého ze všech sil držat, aby mi z teho stolu neutekl! Dušan proskůmal ryť starému, eslik tam nejsů ty heremojdy, kurva, ale šecko bolo čupr gut. Pak tu stejnů pazóru strčil starému do drški, na mandle kuknul, na jazyk, eslik neni povlak, pak eště ušiska, ale ty boli takik gut, tož starého podrbal a dal mu zožrat tabletku na otčerveni.

Starý bol hotoví, pustili sme ho, on popadl svrški svoje a s řevem petal ven a sral, tableta učinkovala svinski.

Dalši pán na holeni, zahlaholil veselo Dušan. Tož su sinátora přivlekla. A zasik pjekně do naha, na váhu a na stul.

Jemu pjest do ryti nedávaj, je to eště análni panic, řikla su dokturovi. Tož enem ukazovák nasliněny mu tam nandal a prošmátral šecko. Pak kulki a péro promasíroval, fimóza eslik neni a Milu, nemam mu cvaknůť kule, abi nebjehal za robkami? Sinátor ječel zbaběle svinski, ale já Anik ne, diky, to je dobré, mam fplánu prodávať jeho semeno cajzlofskim paničkám, co maji na guvno manžy.

Pak tedyk strčil Dušan prst sinátorovi do mordy, mandle projel, pak prosahal uzliny, ale sinátor šecko čupr gut, zdraví jak ribička. Tak su alespoň klistýr poručila mu udělat, abi to darmožrůt neměl tak jednoduché. To bolo zasik békání, to vite! mýdlová voda v ryti pálí svinski. Nakonec dostal sinátor takik otčervovaci tabletku a sotva seskočil ze stola, uš sral.

Dál šla na řadu tchyňa. Tu nejdřif mosil Dušan ovapkovať, bo bola obalená svinsky guvnami, jak sa o sebe nedovede postarať a mi na doma sereme. Tož a klasika, pjest do prdele, do piči vichozené teplomněr, do bradavek eletrika, žlázki zanešené vimáčknůť a pak narovnať ty její skřivené hnáty, abi sa svini lip chodilo.  Pak sa ji doktor kuknul na kytáry a paznechty přerostlé, no jejeje! Mosilo sa to obrůsiť rašpló, mrcha sebó házala jak sviňa, ale podařilo sa, nechali sme ji enem paznecht na palci levém, vite, je to čupr gut otvírák na pivsony, tož co to kurviť. Následně došlo na tabletku, tož ale svině nescela odevřiť mordu, tož ji doktor zavedl šlaufek nozdró až do panděra, a nandal tabletku taktok, a svině sa posrala okamžitě, srački šade, doktor nadával, tož su sa mosila smať.

Nakunec šel na višetřeni Žerik. Tam to bolo richlé, pjest do ryti, ušiska skontrolovať, injekcu proti tetanu nebo co, kurva, tabletka na červiki a jako gut, no ne?

Bolo hotovo. Vitahla su z kabeli pjetilitrovů flašu vepřového sádla a Dušane, diki, si chuj dobrí, žes mi tu moju famíliju očekoval a valili sme domu, darmožrůti moji békali svinski, že je bolí ryti, já sa jim nedivim, ono to bolo tvrdé, taktok levný doktor sa s tim srat nebode, ale vitejak, každý si nemože dovoliť luxusni péči na mněstské veterině kam jezdim já, tolik lovů zasik nemame!


1 názor

..máš recht..prevence se nesmí podceňovat!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru