Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá

12. 03. 2013
3
8
888
Autor
saori

Večer.

Sakra dávej pozor! Přejel by jsi tu hezkou kočičku.

To nebyla kočka, ale pěkně hnusná přerostlá krysa.

Obrátím oči ve sloup a pootočím se na něj. Nemám co říct.

 

Kam to jedeme? Nepřepadne nás tam třeba někdo, nebo nezabije?

Ne, to je šukací místo. Hele, auto! Já ti říkala, že je to šukací místo...

Usměje se, popojede ještě pár metrů a zastaví. Vytáhne z krabičky cigaretu a lačně si zapálí. Dostávám chuť.

 

Nekuř.

Proč? Já si můžu dělat co chci.

Říkám nekuř a zavři okno, je mi zima.

 

Schválně otevře okno ještě víc. Obejmu si tělo rukama a lituju že jsem si nevzala teplou bundu.

Hele, já tě neobejmu.

Já to sakra ani nechci! Proč si myslíš, že to chci?

Protože to dáváš najevo tím gestem, že si objímáš tělo.

Aha. Ne, je mi jen  zima a tím se zahřeju. Hele, sakra zavři to okno.

Podívej, já vím že asi chlapi dělají vždy to, co řekneš, ale já to dělat nebudu.

 

Zasměju se.

Musím ti něco říct. Ja jsem fakt divná. Třeba...třeba si občas dělám srandu z vozičkářu.

-divně se na mě podívá-

Jo já taky, haha. Hahahaha

Chci psát, chci aby mě lidé uznávali, chci dělat v novinách a natočit film.

Hodně štěstí.

Hm. Jsem ráda že jsi chytrý a že se dokážeme aspoň bavit o filmech, když už nemáš žádné dvojsmyslné narážky.

Ty mám pořád.

Poraď mi seriál.

House of Cards.

 

Bavíme se, smějeme se, je mi dobře. Dívám se vzdáleně na mobil který svítí. Volá mi. Teď ne, kurva.

Nemám cíty víš. Vše si musíš vždy něják racionálně oduvodnit. Naučím tě to. Naučím tě manipulovat s lidmi. Ale nesmíš to proti mě nikdy pooužít. Naučím tě jak v nich předvídat.

Chce se mi plakat, dívám se na něj. Vím že zítra mi bude zase na nic a budu brečet a utápět se v něčem co nemá cenu, ale musím být silná a musím dokázat že stojím za to, aby mě měl rád. Abych si ho získala.

On říká, že lžeš. Že jsi nepracoval v Reflexu. Že jsi lhář a kurevník. A že já jsem jen další z tvých kurev v řadě.

 

Směje se. Snažím se přijít na něco, na cokoliv, abych změnila téma.

Myslím, že nemáš city protože jsi gay.

No jistě, božíčku, jsem gay, heléé odkud máš tu skvělou bundu?

 

Zase se směju. Drží mě za dlaň, dvě studené dlaňě. Díváme se na sebe. Jsme blízko, jsem kousek od jeho rtů.

Polibek. Jeden, další, líbáme se, cítím teplo, cítím nebe, cítím, mám zase schopnost cítit něco, co s ním necítím. Hladí mě po vlasech, po stehnech, hladí mě po tváři. Je tak něžný, hajzl, parchant co si hraje na sarkastického sociopata který nemá city.

Chci víc, ale on mě jen políbí na čelo a pohladí.

Kurva co je?

Na první schůzce ne.

Proč?!

Chci tě poznat, chci vědět jaká jsi.

Ser na to, chci tě!

Ne.

 

Hraju uraženou a odtáhnu se. Čurák.

 

Po 5 minutách mě šuká opřenou o jeho auto. Pak mě otočí, políbí a obejme.Sednu si do auta a mlčím.

Nemám rád trapný ticho.

Není trapný, mně se prostě jen nechce mluvit.

 

Odveze mě před dům, chci vystoupit, ale chytne mě za ruku a začne líbat. A zase polibek na čelo.

Myslela jsem, že na to nejsi.

Nejsem. Ahoj.

 

Vystoupím a utíkám domů, rychle si odemknout, nechci probudit babičku. Jsem v pokoji, obleču si pyžamo a lehnu si do postele.

Zvoní telefon.

 

Ahoj, tak jaké bylo kino?

Fajn, copak jsi dělala?

Učila se, znáš to.

Nechceš v pátek přijet?

Já nevím, víš že nemůžu.

Ale já ti zaplatím jízdenku a mám tady plno jídla, budeme mít hezký víkend.

 

Přemýšlím, zapnu počítáč.

Musím tě ještě jednou vidět.

 

Usměju se.

 

Možná přijedu. Možná.

Kočička přijede, jupí.

 

Noc

Byla u tebe, vím to že byla!!! Mám dědu v nemocnici, je mi zle, jsi odporný, nenávidím tě, jsi nejodpornější člověk na světe a ona s tebou!!!

 

Citalex. Jedna, dva, tři.

 

Kurva vzchop se, neber to!! Rozumíš? Nenech lidi aby tě pořád kurva kopali do zadku!

Pláču

Neplač a běž si lehnout, jdu taky. Pa

 

 

 


8 názorů

saori
14. 03. 2013
Dát tip

Holčička miluje svého Johna Lennona, který je teď pořád se svou milenkou a ona doma sedí a píše, je sama, víc sama než kdy jindy.


eLko
13. 03. 2013
Dát tip

ale dá * chytlo mě to


saori
13. 03. 2013
Dát tip

Polepším se.


StvN
13. 03. 2013
Dát tip

S tema hrubkama se to neda cist. 


Skarabea
12. 03. 2013
Dát tip

tej psychologie je tam žalostne málo...na to je text príliš skratkovitý a iba kĺže  po povrchu...


srozumeni
12. 03. 2013
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru