Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DALŠÍ PÍSMÁCKÁ STORY

Výběr: hermit
04. 02. 2002
12
0
1899
Autor
hyperbolik

K.K., Lyrikovi, písmákům :))




 

   Ještě v sobotu jsem našel na gauči její vlas. Cvrnkal jsem do něj prstem tak dlouho, až konečně spadl na podlahu.

 

opravdu to myslim vážně

 

ne

nemá to cenu

k ničemu dobrýmu by to nevedlo

 

ale jo

to víš že zapomeneš

 

určitě

 

   Chvíli jsem se urputně mračil na dotěrné slunce a pak jsem šel postavit vodu na čaj. Do přehrávače jsem nacpal Berlioze, vzápětí jsem však zjistil, že to nesnesu. Jedině možná Cestu na popraviště, ale to by zase vyžadovalo najít jiné CD. Zbytečná námaha.

 

máš tu tak úžasný věci

fakt

 

nikdo nemá takovou sbírku cédéček

nikdo

 

   Voda už skoro vyskákala z konvice. Zalil jsem sáček v hrnečku a otevřel skříňku s léky.

Nikdo nemá takovou sbírku prášků na spaní. Nikdo.

Naskládal jsem krabičky na stůl a díval se na ně.

 

   Zapnul jsem počítač. Tomu čaji bude trvat aspoň půl hodiny, než bude k pití. Přece si nespálím jazyk.

 

hlavně už mi nevolej

 

jen se to tim všechno zhoršuje

víš

 

   Kliknul jsem na připojení. Vždycky je dobré vědět, co se děje. Úplně vždycky.

 

   Zprávy. Poslanci se dohadují o novele. Ušklíbl jsem se. Představil jsem si poslance, jak debatují nad literárním útvarem a hned jsem pobaveně naťukal přehled literárních stránek.

 

   Ferdyšovy pokusy. Hm. Moje netradiční sci-fi povídky. No jo, no. Trocha poezie o přírodě. Básničky z prváku. Povídky z našeho města. Marxistická díla. Pohádky o zvířátkách. To je síla. Internetem proti depresi, vážení.

 

někdy mi přijdeš zvláštní

 

   Písmák. Haha, písmák, tam snad píše F.L.Věk, ne? Už aby ten čaj konečně vychladl. 

30 tisíc děl.

To si dělají srandu?

 



 

   Koneckonců, zapít se to dá i studeným, tahle autorka rozhodně stojí za kompletní přečtení.

 


 

   Dobře, tak tedy uvařím další.

 


 

(* k l i n g *) 

 

   No a co, že cena za připojení přesáhla 150 korun. Záleží na tom snad?

 

[ O.K. ]

 

máš málo odpovědnosti

 

   A hele, tohle je fakt síla. Proč to nikdo nedal do výběru? To tam ti redaktoři stávkujou nebo co?

 

   Co kdybych si založil nick?

 

líbí se mi

jak píšeš

 

má to náladu

 

   Dobře.

 

   A hele, pabouk už existuje. Tak co třeba .... eee... hyperbolik? Jo, to by šlo.

 


 

   Ty pitomé krabičky jsem naházel opět do skříňky, na stole se totiž nevyjímaly dobře.

 

   Věci patří na svá místa.

 





Solitary
03. 09. 2004
Dát tip
božííí!!!!! nejde neotipíkovat***** :))))

ta je skvělá:)

Pivicko
08. 02. 2004
Dát tip
.-))))))*

Helga
08. 02. 2004
Dát tip
Muhehe! Dneska mám chuť jen na Muhehe a tohle k tomu zcela vybízí...

dobrý!dám si tě do oblíbenejch! :-)))))

Radost
08. 06. 2002
Dát tip
moc....moc (o)pekne

hermit
04. 06. 2002
Dát tip
znovu tu :-) bezva

Pája
31. 05. 2002
Dát tip
********** :o)))

hyperbolik
28. 02. 2002
Dát tip
čaj? neznam... neni to takový to, jak se nahážou kousky uschlej rostlinek do hrnečku a naleje se na to vroucí voda? tak to fakt neznam...

blebleble !6!

jsem přišla jen tak.. na čaj:-)) znáš to... :-)

Kovi
06. 02. 2002
Dát tip
***

Mozart
05. 02. 2002
Dát tip
:-))

Bafomette
05. 02. 2002
Dát tip
každá věc má svý místo

Albireo
05. 02. 2002
Dát tip
Supertip!

hermit
04. 02. 2002
Dát tip
i tahla story za to stojí!! :-) t v

MIMO ve čtenářích.. nastavení výpisu..:-) čarovat kurwadrát ještě neumím:( :-)

hyperbolik
04. 02. 2002
Dát tip
dííííky katrin!! to jsem neznal... máš u mě velikánský + :))

djPes
04. 02. 2002
Dát tip
Nikdo nemá takovou sbírku prášků na spaní. Nikdo.... a ja lakam furt jen sbirku motylu

...pobre... :)

Wiki
04. 02. 2002
Dát tip
není nad Písmák :o))))))) předčí i sbírku prášků na spaní :o)))

hyperbolik
03. 02. 2002
Dát tip
:)


hyperbolik
03. 02. 2002
Dát tip
Jak to jen ta KK dělá, že vloží neanonymní ohlas a přesto v "kdo četl dílo" není nikdo kromě mě??? :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru