Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romance v dešti

03. 02. 2002
1
0
896
Autor
Zoja

Měla jsem chuť napsat pár hezkých slov - bohužel trochu bolavých

 

Na papír spadla kapka vody a rozcákla se.Rozmazala druhé ze tří slov dojemného vyznání. Možná byla sladká, třeba to byl déšť. Možná byla slaná a byly to slzy. Nebo Možná hořká a byly to slzy nešťastné lásky.
Byly to velké černé dívčí oči, které se upínaly do neznámé dálky a z nihž se na malý nosík padaly ty největší hroudy neštěstí. Koulely se a přes bílé ruce dopadaly na ještě bělostnější papír.
Jí padaly z očí hořké slzy, jemu pohrával na ústech ten nejveselejší úsměv. V její krajině plakaly mraky a v té jeho nebránil slunci v radosti jediný.
On zapomněl, nevděčník jeden, co krásného a cenného bylo a jistě ještě mohlo být.
Ona zapomene a bude stejná, i když dnes říká \"nikdy\".
Bolest v srdci nezahojí čas, ale nová láska a nové zklamání. Oči se zadívají do jiného horoucího srdce a dokud nevyhasne ze svého žáru, dívka už si nevzpomene na rozmočený papír se třemi velkými šmouhami rozpitého inkoustu.

 


shitmann
05. 02. 2002
Dát tip
Nechtel bych to zakusit.

KN
05. 02. 2002
Dát tip
Je to pravdivé.

to je život...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru