Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak jsem na to přišel...

04. 02. 2002
12
0
2841
Autor
Aki

Pinovi za jeho přízeň a otevřenost... ...doufám, že za ten oběf dostanu aspoň Mobilovu cenu... :o)

Tak jsem na to přišel...

 

Když špunt v dřezu zasekne se

když se člověk zimou třese

páč rez nerez trubky hlodá

a neteče teplá voda

 

Když se ucpe umyvadlo

když obarvíš v pračce prádlo

když ze záchodový mísy

vytáhneš dvě chcíplý krysy

 

Když přes odpad fungl nový

vytopíš i Novákovy

marně hledáš v lahvi ginu

na koho bys svalil vinu

 

Mužík celej v zeleným

baví se tvým trápením

pentličky a mokrý šosy

bledej ksicht a nohy bosý

rád si dělá legraci

vytáčí tě při práci

kartáčky ti poztrácí

vodovodník domácí!


Aki
17. 03. 2003
Dát tip
Kody: to neva, stejně je to šmejd :o)) nesmíš mě brát tak vážně, víš... já se přece vůbec nezlobím

Kodynie
16. 03. 2003
Dát tip
Aki, jak to o něm mluvíš. On se statečně přiznal, že to sebral na Písmakovi od Tebe pro mne. Tak se na něj za to nezlob, chtěl mne jen potěšit.

Aki
15. 03. 2003
Dát tip
Kody: jé, šmejd jeden... tak teda první krádež... já musím bejt fakt dobrej :o))

Kodynie
07. 03. 2003
Dát tip
Tuhle báseň už přece znám. Poslal mi ji kdysi e-mailem Pavloid pro radost a potěšení, když jemu zrovna vyschla inspirace a nechtěl být už jen mým čtenářem, chtěl mne taky oblažit nějakým povedeným literárním dílkem. Udělal mi tím hroznou radost, protože jsem si myslela, že se mu podařilo něco nového zplodit. Tenkrát jsem ho podporovala a povzbuzovala, aby více psal. Dnes jsem to už vzdala a když bude mít chuť a inspiraci, určitě zase něco napíše nejen mně pro radost, ale i ostatním zdejším čtenářům. K mému příběhu - když jsem si jeho e-mail dočetla konečně do konce, trochu mne zklamalo a zkrušilo, že to není jeho vlastní báseň, ale tohle dílko se mi líbilo jak tenkrát, tak i dnes.

Kastel
12. 07. 2002
Dát tip
:o) T

Aki
19. 04. 2002
Dát tip
houmles: skara, ten díl mi asi nějak utek, já myslel, že je to origoš :o)

houmles
18. 04. 2002
Dát tip
na nobelovku to neni, to uz bylo pred ix lety ve ctyrlistku = viz Polda a Olda. Ale radi tady fest.

Elyanne
17. 04. 2002
Dát tip
Líbí, líbí moc! *

Naja
05. 04. 2002
Dát tip
chicht

Armand
19. 03. 2002
Dát tip
*

Amicta_sole
18. 03. 2002
Dát tip
To ti určitě sežere... ;o))) Ten můj mi kdysi občanku vypral... ještě že už byla ve slídě... třeba bys ho moh' aspoň nakreslit...? Bylo by príma ho nachytat při vodozločinu, jak vodovodNIČÍ všechno kolem... :o) Plachej ten můj moc neni, spíš vyčůranej, jenže to právě tím vytápí ty sousedy... ;o)

Aki
18. 03. 2002
Dát tip
ten můj je vytápí taky, prevít jeden... naposledy někdy předloni :o) tak fajn, zejtra si jdu kopupit pastelky a pokusím se ho zachytit při nějakým podvodovodu :o))

Amicta_sole
18. 03. 2002
Dát tip
:o)))))) Kup si hodně zelenejch a modrejch... a nespleť si podvodovodníka s ochechulema, ty cácorky za nic nemůžou, tak ať je nevyděsíš... :o) a na ten obrázek se těším ;o)

Aki
17. 03. 2002
Dát tip
Amicta: když von se mi ten mizera moc neukazuje, je děsně plachej... :o) a prej hrozně nefotogenickej... :o) ale něco na něj vymyslím, neboj... třeba mu zkusím nabulíkovat, že potřebuje novou fotku na občanku.... :o)

Stevenson
14. 03. 2002
Dát tip
-))))))))presne! T

Amicta_sole
08. 03. 2002
Dát tip
:o))))))))))) Tak u tebe je taky ten vodovodní obludníček???????????? Když jsem naposled obarvila bráškovi tričko, tak mi vůbec nevěřil, že za to nemůžu já!!! Nemáš ho na fotce? Že bych se měla hájit... ten, co je u nás doma, se pořád nechce nikomu z rodiny ukázat a všechny ty průšvihy se pak hážou na mě... ;o)

Kami
07. 02. 2002
Dát tip
:o)*

Spvrivs
07. 02. 2002
Dát tip
Vodovodník domácí - :-)))))))))))))) *! :-))))

Spvrivs
07. 02. 2002
Dát tip
Jo, a za ten prolog bych dal taky *! (kdyby to šlo :-( )

DarkMind
05. 02. 2002
Dát tip
:))) Ako vždy si priniesol úsmev... -t-

morskyvanek
04. 02. 2002
Dát tip
Tak tohle dílko nemá chybu!!!!! Naprosto pohodové a navíc....dokázal jsi vykouzlit na mé tváři úsměv! Za to Ti patří velký dík a TIP !*

pino15
04. 02. 2002
Dát tip
díky, myšáku :o)))))))))))

blbjenka
04. 02. 2002
Dát tip
:o))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru