Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Why the World needs "Superman"

07. 04. 2013
0
1
554
Autor
Katehrine

Why the World needs "Superman"

Povídá se, že prý může existovat muž, který je schopen létat, lámat ocel holýma rukama a z očí mu šlehal laserový paprsek. Někdo tomu věří, jiní ne. Tak co je na tom vlastně pravdy? Je vůbec možné, aby někdo takový existoval? Možná ano, možná taky ne. Ale stejně je tomu tak i s Bohem – někdo v něj věří a někdo zase ne. Takže, když lidé věří v Boha, jeho vzkříšeného syna Ježíše, počatého z Ducha svatého, proč by nebylo možné, aby existoval Muž z oceli? Lidé chtějí v něco věřit, v něco víc. A co víc, potřebují to. Potřebují věřit v něco silnějšího, lepšího než jsou oni, aby i oni se mohli k tomuto idolu přibližovat a být jako on. Tak proč v něj nevěřit? Kdo by nechtěl být jako on? Superman, který se žene do nebezpečí, když všichni ostatní utíkají a zachraňuje bezbranné. Ochránce všeho lidstva. Bohužel stejně jako nikdo nemůže s jistotou říct, že existuje Bůh, a tak je víra v něho oprávněná a založena na faktu, tak nemůže ani nikdo s jistotou říct, že nějaký takový „Superman“ může existovat. Ale jako to nikdo nemůže podložit, nemůže to ani vyvrátit. Meteority z vesmíru na Zem opravdu padaly, padají a padat taky budou. Kde se vlastně vzal celý tento příběh o Supermanovi? Kdo a kdy ho vymyslel? A jak? Nemůže to být náhodou založeno na skutečné události? Je to možné. Zastávám názor, že v dnešním světě je možné snad všechno. No nebylo by to skvělé, aby někdo takový přece jen existoval a ochraňoval nás „bezbranný“ lid? Ach ano, i já myslím, že by to bylo fantastické. Svět potřebuje mít hrdinu, ke kterému by lidé mohli vzhlížet. Svět potřebuje Supermana, potřebuje věřit tomu, že někdo takový buď byl, je nebo v budoucnu třeba bude. Potřebuje tomu věřit a i já, přiznávám, tomu opravdu potřebuji a chci věřit. Víte, jak by vypadal svět s někým takovým? Mou domněnkou je, že by se ho snad lidé zalekli a snad by i přestali válčit.  Snad by se i polepšili. S někým takovým, by svět byl hned lepším místem. Radostnějším, optimističtějším. Pro děti, dospělé i staré. Pro všechny generace a generace další a další. So why the World needs Superman? Ještě se ptáte? Ne, myslím, že každý má svou odpověď. Teď to bude jen na nás, budeme tomu věřit, nebo tu myšlenku zatratíme?


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru