Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

W

10. 04. 2013
2
11
776
Autor
Ywett 66

                        W

Do roucha noci tvé tělo je oděné

mé ruce jsou tak studené.

Uvnitř však tají se mi dech

je napsáno na všech zdech.

Má kůže pne vedle té tvé

naše duše splynuly v dvojité

                       W


11 názorů

Tohle se mi líbí. Podle mého nízoru povedené. Tip*


Mira Drak
13. 04. 2013
Dát tip

Mě se to líbí moc... !!! Tip*A k ostatním komentářům si nemohu odpustit pár šťouchnutí:

Kdo má právo soudit, že takhle ne? Nikdo!!! Nikdo z nás!!!!

Délka... ano dokázal bych souhlasit s tím, že délka tohoto dílka si zasloží i malinko rozepsat...Ale add 1) to je čistě volba a cit autorkyadd 2) vzhledem k tomu, že tato básnička je zařazena do kategorie "Miniatury, hříčky" - nepřijde vám to jako výtka trochu irelevantní...???


Ywett 66
12. 04. 2013
Dát tip

S tím se setkávám neustále - volný verš. Určitě to zkusím až budu chtít a cítit, že to je to co chci. Rým mi je blízký a baví mě, ale stejně díky za názor:)


Agibail
11. 04. 2013
Dát tip

... možná bych upustila od rýmů, příliš tě svazují. Zkus volný verš. Tak snad příště ...


helgard
11. 04. 2013
Dát tip

Musím být : ....proč čtu tvou kritiku u tohoto díla a nečetl jsem shodnou u stovek jiných...doufám že to bylo tím, že jste něměl čas se jimi kousat...


Ywett 66
11. 04. 2013
Dát tip

No jistě, že chci kritiku a za každou jsem vděčná:)

 


ja mam pravo rikat, ze takhle ne. a rozhodne to nebude o delce, ze jo :-) je to jazykovy nesmysl, hlavne ten konec a vyznamove je to dost lacine. predpokladam, ze kdyz to davas tady, tak chces kritiku.


Ywett 66
10. 04. 2013
Dát tip

Všem Vám moc děkuji za názor. Velmi si toho vážím, ale přesně jak říká adrift - kdo má právo říkat, že takhle ne. Ještě jednou díky....mám ráda nové přístupy a jiné vhledy.


helgard
10. 04. 2013
Dát tip

zvláštní dílko, rozhodně byxch ho nenazýval brutálním a nebo težkopádným a či násilným. jen to mohlo být skutečně malinko delší.


adrift
10. 04. 2013
Dát tip

na tohle nechtěj hlubší kritiku, je to moc těžkopádné a násilné. Zkus nad tím ještě popřemýšlet a rozvolni to :-) I když samozřejmě, kdo má právo říkat, že takhle ne.


tohle je velmi brutalni basnicka.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru