Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

43 bookface

19. 04. 2013
0
0
367
Autor
Gugu

Augustin Sokol.

43 bookface.

Začiatok 43 bookface.

Úsek 43 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 42 bookface.

Augustin Sokol.

43 bookface.

Začiatok 43 bookface.

Úsek 43 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 42 bookface.

Snažil som sa naučiť aspoň úvodné časti spôsobov, že ako by sa mali písať literárne diela. Zúčastnil som sa preto viacerých školení o kreatívnom písaní. Moja kámoška mi ale povedala, že je to strata času. Vraj sa to nedá naučiť. Treba to už mať v sebe. V podstate mala pravdu. Lebo ani jedno z týchto školení nebolo také inšpiratívne, originálne, fantastické a doslova rukolapné, ako je opísane v románe Zlaté teľa od Iľfa a Petrova. V Rusku je totiž takáto tradícia hlboko zakorenená. Veď dokazuje to aj samotný príbeh o Sadkovi.

4. vkladám kľúčové slová: {

lib rus ec

 

http://lib.rus.ec/b/367044/read#t40

 

„??????? ? ??????? ???????????

(? ???? ??????, ? ???????? ? ????????)

??????

?????? ??????? ?. ?. ????? ? ?. ?. ??????? ?????????. ...

????? ???????? ???????

... ? ????? ???????? ???????????? ????, ?? ??????? ???? ????????:

????????????? ????????

??????????? ??????? ??? ????????? ????????? ??????, ????????? ??????????, ? ????? ???????? ?????????????, ?? ? ????????

?????? I. ???????“ }

Koniec 43 bookface.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru